FANDOM

Opis

Nimfa leśna. Ta słodka młoda kobieta jest czymś przestraszona, ale czym?

Spotykamy ją w 9 odcinku, kiedy przeszukujemy las, aby znaleźć przyczynę zaginięć faery w okolicy. Spożyła kryształ, przez co oszalała i próbowała zabić naszą bohaterkę. Zginęła przez spalenie jej drzewa.

Wygląd

Yvoni to młoda hamadriada. Ma zielone oczy oraz żółto-zielone liście, które służą jako włosy. Ma jasną cerę i równie jasne usta. Jej ubranie składa się z liści, a także gałęzi, które oplatają jej nogi, brzuch oraz ramię. Po pewnym czasie jej wygląd się zmienia. Jej cera w niektórych miejscach brązowieje, a jej nogi oraz ręce przybierają dziwny, zdeformowany kształt. Włosy, jak i również ubranie, stają się ostrymi gałęziami. Usta hamadriady rozszerzają się w wielkim uśmiechu, a na brodzie i szyi pojawia się krew.

Osobowość

Gdy pierwszy raz ją spotykamy, pokazuje nam, że jest słodką i miłą młodą kobietą. Ukazuje nam także swoje przerażenie spowodowane czymś... Jadnak później, gdy odkrywamy prawdziwą stronę hamadriady, zaczynamy widzieć, że jest prawdziwym potworem. Próbuje zabijać i zjadać mnóstwo stworzeń. Zauważamy również jej szaleństwo, gdy dowiadujemy się, że dobrowolnie połknęła kawałek kryształu.

Reakcje i Ilustracje

09Yvoni

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni