FANDOM

Yvoni

Opis

Nimfa leśna. Ta słodka młoda kobieta jest czymś przestraszona, ale czym?

Spotykamy ją w 9 odcinku, kiedy przeszukujemy las, aby znaleźć przyczynę zaginięć faery w okolicy. Spożyła kryształ, przez co oszalała i próbowała zabić naszą bohaterkę. Zginęła przez spalenie jej drzewa.

Wygląd

Yvoni to młoda hamadriada. Ma zielone oczy oraz żółto-zielone liście, które służą jako włosy. Ma jasną cerę i równie jasne usta. Jej ubranie składa się z liści, a także gałęzi, które oplatają jej nogi, brzuch oraz ramię. Po pewnym czasie jej wygląd się zmienia. Jej cera w niektórych miejscach brązowieje, a jej nogi oraz ręce przybierają dziwny, zdeformowany kształt. Włosy, jak i również ubranie, stają się ostrymi gałęziami. Usta hamadriady rozszerzają się w wielkim uśmiechu, a na brodzie i szyi pojawia się krew.

Osobowość

Gdy pierwszy raz ją spotykamy, pokazuje nam, że jest słodką i miłą młodą kobietą. Ukazuje nam także swoje przerażenie spowodowane czymś... Jednak później, gdy odkrywamy prawdziwą stronę hamadriady, zaczynamy widzieć, że jest prawdziwym potworem. Próbuje zabijać i zjadać mnóstwo stworzeń. Z niewiadomych przyczyn, dobrowolnie pochłonęła kawałek kryształu i popadła w szaleństwo.

Reakcje i Ilustracje

09Yvoni

Relacje

Leiftan

Przed tym, jak oszalała po wchłonięciu odłamka kryształu, była sojuszniczką Leiftana. Leiftan wmówił jej, że ich celem jest zaprowadzenie pokoju na świecie tak, by każdy faery mógł odnaleźć swoje szczęście.

Nieznajomy

Na rozkaz Leiftana ukrywała Nieznajomego pod iluzjami. Jednak Ashkore ją przerażał i wolałaby go nie widzieć w swoim lesie.

Postacie
Mężczyźni
Ashkore (Lance)ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni