FANDOM

Ykhar

Opis

Ykhar to mała Brownie ze Lśniącej Straży, która panikuje z byle powodu. Nie zdziw się, jeżeli nie zrozumiesz, co do ciebie mówi. Często używa wymyślonych przez siebie wyrażeń.

Wykonuje wiele papierkowej roboty, ale wciąż jest pomocna w prawie każdej chwili. Zna 7 języków i kilka dialektów. Często wspomina o napisaniu swojej książki. Jest bardzo wygadana.

Wygląd

Ykhar ma długie, rude włosy i szare oczy. Jest rasy Brownie, dlatego jej głowę zdobią zwierzęce uszy - w jej przypadku królicze. Na jej szyi widnieje różowy naszyjnik, natomiast na ramieniu nosi torbę, w której prawdopodobnie trzyma ważne, bądź akurat potrzebne jej papiery. Ubiera się w ładną, zielono-różowo-żółto-białą sukienkę z guzikami i kwiatowym motywem.

Osobowość

Ykhar jest bardzo sumienna i pracowita. Mimo ciężkiej pracy ulega namowom Alajei i rezygnuje z misji, aby pozbierać kwiaty, co oznacza, że nie zawsze jest asertywna, jak również zmęczona swoimi obowiązkami. Bywa także wesoła i pełna życia, uwielbia książki i często mówi o napisaniu własnej. Niestety, jest też bardzo nerwowa i mocno przeżywa każdą sytuację.

Reakcje

Relacje

Leiftan

Uważa Leiftana za całkiem uroczego, nie waha się zadawać mu pytań.

Keroshane

Wspólnie zajmują się zarządzaniem biblioteką. Często się kłócą, ale są dobrymi przyjaciółmi.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ykhar

  • Problem

    6 wiadomości
    • Ykhar może być praktycznie wszędzie, chociaż najczęściej można ją spotkać w bibliotece i przy kiosku. Niestety, czasami trzeba natrac...
    • Już znalazłam, na schodach była ;)