FANDOM

Opis

Mała Brownie z Lśniącej Straży. Ykhar jest bardzo podatna na ataki paniki, często... bez żadnego powodu. Nie bądź zaskoczony, jeśli nie zrozumiesz wszystkiego, co ci powie, używa dość nielogicznego języka i wyrażeń, które tylko ona potrafi pojąć. Jest bardzo wygadana.

Wykonuje wiele papierkowej roboty, ale wciąż jest pomocna w prawie każdej chwili. Zna 7 języków i kilka dialektów. Jest w trakcie pisania swojej książki.

Wygląd

Ykhar ma długie, rude włosy i szare oczy. Jest rasy Brownie, dlatego jej głowę zdobią zwierzęce uszy - w jej przypadku królicze. Jej szyję zdobi różowy naszyjnik, natomiast na ramieniu nosi torbę, w której prawdopodobnie trzyma ważne, bądź akurat jej potrzebne papiery. Ubiera się w ładną, zielono-żółto-różową sukienkę z kwiatowym motywem i guzikami.

Osobowość

Ykhar jest bardzo sumienna i pracowita. Mimo ciężkiej pracy ulega namowom Alajei i rezygnuje z misji, aby pozbierać kwiaty, co oznacza, że nie zawsze jest asertywna, ale również zmęczona swoimi obowiązkami. Bywa także wesoła i pełna życia, uwielbia książki i często mówi o napisaniu własnej. Niestety, jest też bardzo nerwowa i mocno przeżywa każdą sytuację.

Reakcje

Relacje

Leiftan

Uważa Leiftana za całkiem uroczego, nie waha się zadawać mu pytań.

Alajea

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ykhar

  • Problem

    6 wiadomości
    • Ykhar może być praktycznie wszędzie, chociaż najczęściej można ją spotkać w bibliotece i przy kiosku. Niestety, czasami trzeba natrac...
    • Już znalazłam, na schodach była ;)