FANDOM

Poszukiwania, sakiewki i skrzynie

Poniżej znajduje się lista włosów, które można znaleźć w trakcie poszukiwań oraz z sakiewek.

Wszystkie te włosy można znaleźć również w skrzyniach.

Imię Alizée wywodzi się z francuskiego tłumaczenia słowa pasat - stały, ciepły wiatr. Dostępne w 41 kolorach.

Dostępna od poziomu 21 na Wybrzeżach Jaspisu. Początkowo znana pod nazwą Alys która inspirowana była Vocaloidem. Została wykorzystana do postaci Sucubba Akire z eventu walentynkowego 2018. Był to też bezpośredni powód zmiany nazwy peruki. Dostępna w 40 kolorach.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką anime Full Métal Alchemist; Izumi Curtis. Dostępna w 41 kolorach.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana Effie Gray. Dostępne w 40 kolorach.

Dostępne w 42 kolorach.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana postacią z serii [X][1], księżniczką Hinoto. Dostępne w 41 kolorach

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana zespołem Jackson 5. Dostępna w 39 kolorach.

Powstała także peruka specjalna na Euro 2016. Wersja we francuskich barwach narodowych pochodzi z Prima Aprilis 2015.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką książki "Romeo i Julia" - Julią. Dostępne w 42 kolorach.

Dostępna w 42 odcieniach kolorystycznych.

Peruka inspirowana Larą Croft, bohaterką serii gier Tomb Raider. Dostępna w 41 kolorach.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana aktorką Jennifer Lawrence. Dostępne w 40 kolorach.

Peruka inspirowana matką Sucrette z innej gry BeeMoov; Słodki Flirt - Łucją. Dostępne w 40 kolorach.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką anime Inazuma 11; Makoto Kurosaki. Dostępne w 43 kolorach.

Dostępne w 40 kolorach.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką gry The Legend of Zelda: Ocarina of Time; Nabooru. Dostępne w 40 kolorach.

Dostępna podczas poszukiwań u Wybrzeży Jaspisu.

Dostępne w 41 kolorach.

Dostępne w 40 kolorach.

Dostępne w 42 kolorach.

Niedostępne na polskiej wersji.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką anime Sailor Moon; Chibiusą Tsukino. Dostępna w 41 kolorach.