FANDOM

Valkyon

Opis

Przywódca Straży Obsydianu.
Valkyon to spokojny chłopak o wielkim sercu. Rzadko się odzywa i dzieli się swoją opinią jedynie, jeżeli uważa, że może być przydatna. To wyprowadza z równowagi osoby, które próbują z nim rozmawiać.
W bardzo młodym wieku stracił rodziców. Miał również starszego brata o imieniu Lance, z którym przybył do Kwatery Głównej. Później on umiera, przez co Valkyon wycofuje się z życia, by stać się "silnym".

Wygląd

Valkyon ma długie, białe włosy, złote oczy i śniadą cerę. Z całej trójki przywódców straży najbardziej przypomina człowieka. Jest bardzo muskularny, co widać na odkrytej części klatki piersiowej i rękach. Można tam też dostrzec wiele blizn, zapewne pozostałości po licznych walkach. Nosi zbroję z dodatkiem ciepłego futra.

Osobowość

Masywny i muskularny z trudną przeszłością - Valkyon nie należy do najbardziej rozmownych osób. Niezmącona moc o łagodnym sercu, szczególnie jeśli sprowadza się to do Floppy, jego małej Musarose, o którą dba bardziej niż o cokolwiek innego.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Nevra i Ezarel

Nevra i Ezarel są przyjaciółmi Valkyona, czasem zwierza im się ze swoich trosk. Muszą ze sobą współpracować, ponieważ są przywódcami straży.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni