FANDOM

Valkyon

Opis

Przywódca Straży Obsydianu.
Valkyon to spokojny chłopak o wielkim sercu. Rzadko się odzywa i dzieli się swoją opinią jedynie, jeżeli uważa, że może być przydatna. To wyprowadza z równowagi osoby, które próbują z nim rozmawiać.
W bardzo młodym wieku stracił rodziców. Miał również starszego brata o imieniu Lance, z którym przybył do Kwatery Głównej. Później on umiera, przez co Valkyon wycofuje się z życia, by stać się "silnym".
W 17 odcinku dowiadujemy się, że kiedyś miał liczne podboje miłosne. Prawdopodobnie zaniechał ich po śmierci brata. Nigdy się nie zakochał, twierdzi, że to dlatego, że nie spotkał jeszcze właściwej osoby.
W 18 odcinku przyznaje, że nigdy nie był za bardzo wierzący, ale jak jest potrzeba, to modli się do Wyroczni.

Wygląd

Valkyon ma długie, białe włosy, złote oczy i śniadą cerę. Z całej trójki przywódców straży najbardziej przypomina człowieka. Jest bardzo muskularny, co widać na odkrytej części klatki piersiowej i rękach. Można tam też dostrzec wiele blizn, zapewne pozostałości po licznych walkach. Bliznę na szyi zrobiła mu jedna z jego dawnych kochanek, Valkyon zarumienił się, gdy o tym mówił i przyznał, że jej powstanie nie było nieprzyjemne. Nosi zbroję z dodatkiem ciepłego futra.

Osobowość

Masywny i muskularny z trudną przeszłością - Valkyon nie należy do najbardziej rozmownych osób. Niezmącona moc o łagodnym sercu, szczególnie jeśli sprowadza się to do Floppy, jego małej Musarose, o którą dba bardziej niż o cokolwiek innego.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Nevra i Ezarel

Nevra i Ezarel są przyjaciółmi Valkyona. Czasem zwierza im się ze swoich trosk. Muszą ze sobą współpracować, ponieważ są przywódcami straży.

Leiftan

Valkyon uważa go za swojego przyjaciela. W 18 odcinku bardzo się zmartwił tym, że Leiftan został ranny (w rzeczywistości Leiftan sam się ranił).

Lance

Valkyon bardzo przeżył śmierć brata. Od Miiko dowiedzieliśmy się, że Valkyon i Lance byli nierozłączni. Miiko jest przekonana, że gdyby Lance żył, nie opuściłby brata.

Cryllis

W 13 odcinku dowiadujemy się, że Valkyon poprosił Cryllisa o zrobienie dla siebie ochronnych talizmanów.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLanceLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni