FANDOM

Opis Edytuj

Purrekos to zwierzęta pochodzące z Eldaryi, które zajmują się handlem. Na pierwszy rzut oka przypominają ziemskie koty, zasadniczą różnicą jest fakt, że Purrekos potrafią mówić, noszą ubrania oraz są handlarzami w świecie Eldaryi.

Edytuj

Różne Purrekos Edytuj

Purreru Edytuj

Wygląda jak kot syjamski z niebieskimi oczami. Jest sprzedającym w sklepie zajmującym się chowańcami. Wydaje się strasznie nieśmiały przez to, że zawsze zacina się w naszej obecności, ale poza tym jest bardzo miły.

Purral Edytuj

Jest rudym kotem z jednym niebieskim a drugim fioletowym okiem. Oferuje nam różnowartościowe przedmioty z sakiewek w zamian za odnalezienie dla niego kilku przedmiotów. Wydaje się obeznany z wszystkimi plotkami w Eldaryi.

Purral-0

Purriry Edytuj

Kotka ma sierść odcieni białego z plamami rudego oraz brązu, posiada oczy koloru zielonych migdałów. Od razu widać, że stylowa z niej kotka, zajmuje się ona sprzedażą w sklepie z ubraniami.

Purriry-0

Purroy Edytuj

Jest to szary kot z niebieskimi oczami. Jest sprzedawcą w sklepie alchemicznym.

Purroy 01

Purroko Edytuj

To duży czarny kot z białym brzuchem, końcówką ogona oraz łapkami, ma oczy koloru pomarańczy. Ta postać może nas cofnąć w czasie dając nam możliwość zmiany wyborów (replay).

Purroko-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki