FANDOM

Opis Edytuj

Purrekos to zwierzęta pochodzące z Eldaryi, które zajmują się handlem. Na pierwszy rzut oka przypominają ziemskie koty, zasadnicza różnicą jest fakt, że Purrekos potrafią mówić, noszą ubrania oraz są handlarzami w świecie Eldaryi.

Edytuj

Różne Purrekos Edytuj

Purreru Edytuj

Wygląda jak kot syjamski z niebieskimi oczami. Jest sprzedającym w sklepie zajmującym się chowańcami. Wydaje się strasznie nieśmiały przez to że zawsze zacina się w naszej obecności, ale poza tym jest bardzo miły.

Purreru.png
Kryształ E.png Obraz pochodzi z gry Eldarya lub z produktu bezpośrednio z nią związanego i jest, bądź zawiera elementy autorstwa ChiNoMiko.
©Beemoov

Purral Edytuj

Jest rudym kotem z jednym niebieskim a drugim fioletowym okiem. Oferuje nam różnowartościowe przedmioty z sakiewek w zamian za odnalezienie dla niego kilku przedmiotów. Wydaje się być obeznany z wszystkimi plotkami w Eldaryi.

Purral-0.png

Purriry Edytuj

Kotka ma sierść odcieni białego z plamami rudego oraz brązu, posiada oczy koloru zielonych migdałów. Od razu widać że stylowa z niej kotka, zajmuje się ona sprzedażą w sklepie z ubraniami.

Purriry-0.png

Purroy Edytuj

Jest to szary kot z niebieskimi oczami. Jest sprzedawcą w sklepie alchemicznym.

Purroy 01.png

Purroko Edytuj

To duży czarny kot z białym brzuchem, końcówką ogona oraz łapkami, ma oczy koloru pomarańczy. Ta postać może nas cofnąć w czasie dając nam możliwość zmiany wyborów (replay).

Purroko-0.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki