FANDOM

Purrekos

Opis

Gatunek zwierzokształtnych faery zajmujących się handlem. Na pierwszy rzut oka przypominają ziemskie koty, jednak różnią się tym, że chodzą w pozycji stojącej, mają chwytne łapy i noszą ubrania, nie wspominając o ich ludzkiej inteligencji oraz umiejętności mowy. Są bardzo wpływowi w Straży Eel, która zdaje się od nich w sporej mierze zależna - dostarczają jej wielu niezbędnych towarów. Za swe usługi żądają pieniędzy (maany) i licznych przysług, które czasem pojawiają się w KG na tablicy ogłoszeń w formie misji.

Na chwilę obecną znamy pięciu przedstawicieli tej rasy:

  • Purreru - Wygląda jak kot syjamski o niebieskich oczach. Nosi zieloną kamizelkę, pasujące do niej buty z wyciętymi przodami i nieco złotej biżuterii. Nieśmiały - w naszej obecności zawsze się jąka i ma tendencję do rumienienia. Sprawia wrażenie wrażliwego i łagodnego, wręcz delikatnego. Prowadzi sklep z chowańcami .
  • Purroy - Jest to szary kot o niebieskich oczach, wywiniętych, silnie owłosionych od środka uszach i rozdwojonym ogonie. Jako jedyny z Purrekos nosi pełne buty - ciężkie, brązowe o wzmacnianych metalem noskach - pasujące do jego obarczonego ciężką sakwą pasa. Zajmuje się bazarem alchemika .
  • Purriry - To nosząca białe boa kotka o trójkolorowym umaszczeniu oraz migdałowych, szmaragdowozielonych oczach i silnej osobowości. Gdy czegoś chce, potrafi być wręcz natarczywa na swoiście arystokratyczny sposób. Jest ekspertką od mody, pracuje w sklepie z ubraniami . Można ją spotkać w niektórych odcinkach.
  • Purroko - To opasły czarny kot o białym brzuchu, czubku ogona i "skarpetkach". Na nosie ma białe przebarwienie, podobnie z "brwiami", posiada dwubarwne złoto-różowe ślepia. Nosi spore ilości indyjskiej biżuterii oraz czerwoną kamizelkę. Zdaje się szefować handlarzom purrekos z Eel. W razie potrzeby może nas cofnąć w czasie, dając możliwość zmiany dokonanych w grze wyborów (replay). Prowadzi swój własny biznes, lecz na razie nie sprecyzowano, jaki dokładnie. Można go spotkać w niektórych odcinkach.
  • Purral - Jest rudym, pręgowanym kotem z jednym niebieskim, a drugim fioletowym okiem. Przez powiekę lewego, niebieskiego oka przebiega wąska blizna. W przeciwieństwie do reszty purrekos nie nosi ubrań - ma owinięte bandażami nadgarstki i stopy i nic poza tym. Zawsze przedstawiany z przerzuconym przez ramię podróżnym węzełkiem na kiju. Wydaje się obeznany z wszystkimi plotkami w Eldaryi. Wędrowny sprzedawca prawie zawsze posiadający na zbyciu potrzebne Straży towary, których pochodzenie jest owiane tajemnicą. Można go spotkać w grze Purro'Troc, podczas okazjonalnych otwarć jego sklepu (płacimy mu przepustkami purropass) oraz w niektórych odcinkach.

Postacie
Mężczyźni
Ashkore (Lance)ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMarie-AnneMiikoNaytiliTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni
BlackdogChowańceMykonidyPurrekosRasy faery