FANDOM

Opis

Gatunek zwierząt, który zajmuje się handlem. Na pierwszy rzut oka przypominają ziemskie koty, zasadniczą różnicą jest jednak fakt, że Purrekos potrafią mówić i noszą ubrania.

  • Purrerru - Wygląda jak kot syjamski z niebieskimi oczami. Wydaje się strasznie nieśmiały przez to, że zawsze jąka się w naszej obecności, ale poza tym jest bardzo miły. Prowadzi sklep z chowańcami.
  • Purroy - Jest to szary kot z niebieskimi oczami i rozdwojonym ogonem. Zajmuje się bazarem alchemika.
  • Purriry - Ta kotka ma sierść w odcieniach białego z plamami rudego oraz brązu, posiada oczy koloru zielonych migdałów. Jest ekspertką od mody, pracuje w sklepie z ubraniami.
  • Purroko - To duży czarny kot z białym brzuchem, końcówką ogona oraz łapkami, ma oczy koloru pomarańczy. Ta postać może nas cofnąć w czasie dając nam możliwość zmiany wyborów (replay). Prowadzi swój własny biznes, można go spotkać w niektórych odcinkach.
  • Purral - Jest rudym kotem z jednym niebieskim a drugim fioletowym okiem. Wydaje się obeznany z wszystkimi plotkami w Eldaryi. Wędrowny sprzedawca, można go spotkać w grze Purro'Troc oraz w niektórych odcinkach.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoSylaneWyroczniaYkharYvoni
Inni
BlackdogChowańceElliotMykonidyPurrekos