FANDOM

Tutaj będą pojawiać się informacje, które każdy powinien znać, gdyż są one podstawą do dalszej rozgrywki.

Polska wersja gry weszła w życie 12.09.2016r.

Replay

Co to jest? Za jego pomocą możemy powtórzyć wybrany przez nas odcinek, tzn. możemy zagrać w niego jeszcze raz.

Jak go zrobić? Aby zrobić replay odcinka trzeba zapłacić 100 maana. Od 24.07.2015r. (na wersji francuskiej; na polskiej wersji również) są dostępne obie wersje replayi, tak jak w Słodkim Flircie, czyli:

  • Wolny Replay - Dzięki tej funkcji możesz zagrać jeszcze raz w dowolnie wybrany odcinek. Twoje wybory nie będą miały wpływu na zmianę scenariusza gry, czyt. wrócisz do takiego stanu gry, jaki był przed zrobieniem replaya. Odblokowane ilustracje pozostaną.
  • Replay Historia - Ta funkcja pozwala ci zagrać jeszcze raz w te same odcinki gry. Dzięki temu możesz zmienić swoje relacje z poszczególnymi osobami oraz odblokować inne ilustracje. Twoje wybory będą miały wpływ na dalszy scenariusz gry. Musisz wykupić tyle replayi, o ile odcinków chcesz się cofnąć.

!!UWAGA!! Jeśli robicie replay odcinka 1 i/lub 2 to musicie wiedzieć o tym, że teraz punkty maany będą zbierane podczas przejść do innych pomieszczeń (nie tak jak za pierwszym razem, gdy nic nam nie brało).

Ilustracje

Jak je zdobyć? Otóż na razie ilustracje zdobywamy wtedy, gdy wybierzemy odpowiednią odpowiedź/opcję. Nie jest jeszcze wiadome, czy będzie można je uzyskać w inny sposób niż ten (np. poprzez poziom lovometra czy odpowiedni strój). Sekretne ilustracje - z Leiftanem - można zdobyć tylko po spełnieniu pewnych warunków, m.in. trzeba ustawić wybranka serca "ktoś..."

Pieniądze

Czym płacimy? Otóż naszą postacią posiadamy coś takiego jak Maana (na początku gry dostajemy 1000 maana i każdego zalogowanego dnia dostajemy 50 maana) oraz złote monety, które (niestety) możemy nabyć jedynie w banku (na dzień dzisiejszy wyłącznie w euro i dolarach od wyjścia polskiej wersji 12.09.2016r również w złotych.) Złote monety można zdobyć także dzięki wygrywaniu konkursów na forum. Jednorazowo też wszyscy gracze dostali 150 zm, prawdopodobnie w ramach wynagrodzenia za błędy w czasie eventu.

Lovometry

Czym są? Więc są one wskaźnikami pokazującymi nam w jakim stopniu lubimy się nawzajem z daną postacią. Możemy je podwyższyć wybierając dobre odpowiedzi. Jednak jeśli ktoś nie ma zamiaru się z tym trudzić może za pomocą 100 maana zmienić swoją preferencję w stosunku do wybranej przez siebie osoby (aby to zrobić należy wejść w naszą bibliotekę --> postaci --> zmień i wybrać postać. !uwaga! w ten sposób nie podwyższamy lovometru z daną postacią, sprawia to jedynie, że w pewnych momentach to ta wybrana postać się pojawi - tyle wiadomo na dzień dzisiejszy).

Poziom/Lvl

Co nam daje? Otóż jak się okazuje, im masz wyższy poziom, tym więcej miejsc możesz odkryć i więcej rzeczy możesz kupić/znaleźć. Jak na dzień dzisiejszy max. lvl wynosi 17 - na wersji francuskiej (co odcinek wzrasta o 1 poziom). Na razie na wersji polskiej max. lvl to 13.

Mini-gry

Po co są? Dzięki nim możemy zdobyć trochę pkt. maany i doświadczenia (to drugie ma znaczenie w comiesięcznej klasyfikacji straży i przy zdobywaniu wyższych poziomów), a ich ilość zależy od naszego końcowego wyniku w każdej z tych gier. Są trzy takie gry: Gem'bomb, Egg'Pick oraz Bubbl'Temple (w każdej maksymalnie zdobędziemy 10 maany). W każdą z nich możemy zagrać tylko wtedy, gdy nasz zwierzak jest z nami (tzn. nie jest na wyprawie), a ponownie możemy w nie zagrać po 6 godzinach od naszego ostatniego zagrania. W przypadku Gem'bomb ilość zrzuconych kamieni jest równa ilości zdobytej maany, a punkty doświadczenia są jej dwukrotnością, w Egg'Pick ilość złapanych jajek podzielona na pół z zaokrągleniem w górę daje nam wynik w maana, a równa się doświadczeniu, w Bubbl'Temple metry dzielone przez 20 oznaczają wygraną maanę, a dzielone przez 10 - exp.'

Istnieją jeszcze dwie gry:

  • Egg'Bomb - coś jak gra karciana w piotrusia. Możemy w niej zdobyć punkty maany grając z innym graczami, jednak trzeba się o to "założyć", tzn. każdy gracz musi wystawić pewną wartość maany, by móc zagrać. 
  • Purro'Troc - w której możemy zdobyć ekskluzywne przedmioty (w rankingach od powszechny do legendarny), ktorych nie znajdziemy w butikach; nie można ich również sprzedać na targu (ale sam worek już tak). Codziennie mamy szansę na zdobycie innego worka, który możemy dostać jeśli posiadamy podaną przy nim ilość i rodzaj przedmiotów, za które będziemy mogli wymienić je na worek. Możemy maksymalnie zachować 5 worków z każdego rodzaju w naszym inwentarzu.

Chowańce

Czym są, po co są i co nam dają? Stworzenia te są naszymi towarzyszami. Są zawsze przy nas i pomagają przy każdej okazji. Są też bardzo dobre w odkrywaniu i przynoszeniu łupów.  Po więcej informacji możecie udać się do Informacji ogólnych oraz do Informacji szczegółowych o tych stworzeniach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki