Każdy może spersonalizować swoją postać w Eldaryi według własnej wizji, jednak nie ma to wpływu na wygląd Gardienne na ilustracjach.

Podstawowe informacje

  • Nowy ekwipunek można zdobyć:
  • W czasie eventów:
    • Pojawiają się nowe miejsca na mapie, które pozwalają zdobyć unikalne przedmioty.
    • Od razu po rozpoczęciu eventu dostępne są w butiku.
    • Dostępne są zadania, aby odblokować i dostać elementy stroju w wybranym przez siebie kolorze.
    • Odblokowane elementy dostępne są w butiku w pozostałych wersjach kolorystycznych.
    • Jeśli są stroje, których nie trzeba odblokowywać od razu pojawiają się w butiku.
  • Niektóre przedmioty są dostępne dla wybranej straży — tylko członkowie tej straży mogą je nosić. Jednak wszyscy mogą je znaleźć na poszukiwaniach.

Eventy

Ekwipunek z poszukiwań/skrzynek

Jeżeli w sekcji „lokalizacja” jest puste miejsce tzn. że na razie nie jest znana lokalizacja przedmiotu na poszukiwaniach, jednak można je wygrać ze skrzynek, które otrzymujemy za wydaną energię chowańca.

brak

Personalizacja postaci
Przedmioty bez zestawu
Poszukiwania
Sakiewki
Eventy
Halloween 2016 Black WidowBlood-Cloaked SoldierBloody CountessCzaszkaEvil SuccubusFrankensteinLost BrideLost SoulMagikMuerteMysterious EnchantressQueen SpiderSkeleton WitchSpirited AwayStealth CrowSweet MourneWolf Druid
Halloween 2017 Evil BaronessMad ScientistPetrifying EmpressSoul SentinelStarry WitchVoodoo Priestess
Halloween 2018 Nightmare ChivalryStained-Glass WidowTwisted HarpyVeiled Claws
Gwiazdka 2016 Candy LadyClause's MaidenCosy WinterCute LeprechaunDragon's HunterDzwoneczkiFutrzany zestawMyre's SaintNight OwlNorth SavagePomocnik MikołajaReindeer KeeperShiny LadySnow LadySnow QueenSnowball LadyStar AngelValkyrie SpiritYeti's HunterZamarznięty zestawZestaw CrylasmZestaw we wzory
Gwiazdka 2017 Celest MonarchChristmas ElfFeral NomadFrozen SoldierGlassy Light QueenMatriochka Princess
Walentynki 2016 Sweetheart
Walentynki 2017 Secret IngredientShadow's MistressWarrior's Maid
Walentynki 2018 Love GoddessPure BrideSword And Roses
Wielkanoc 2016 Chocolate BunnySpring Bohemian
Wielkanoc 2017 Bells BearerEgg ArtistHunter InstinctSpring Faery
Wielkanoc 2018 Kostium BerifloreKostium DalafaKostium Maulix
Święto Muzyki 2017 DivaMaestroMinstrel
Święto Muzyki 2018 Astral ProphetMoon WarriorShooting Star
Event Letni 2017 Roving LassSalty Surfer
Event Letni 2018 Poulpa QueenSalty Queen
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo