FANDOM

Odcinek2opis

Odcinek na francuskiej wersji gry miał premierę 16.12.14r.

Odcinek na polskiej wersji gry miał premierę 12.09.2016r.

Odcinek rozpoczyna się od momentu, kiedy nasza bohaterka zostaje uwolniona z celi przez tajemniczą postać. Zanim rozpoczniemy grę, pojawi się samouczek.

  • Znajdź wyjście i ucieknij.

Po zapoznaniu się z samouczkiem, wyjdź z więzienia aż Sali Drzwi. Pojawią nam się trzy opcje:

  • (Wyjście na pewno znajduje się po lewej stronie.) ---> Nevra
  • (Powinnam się na coś natknąć, jeśli wejdę po schodach.) ---> Valkyon
  • (Powinnam sprawdzić wyjście po prawej stronie...) ---> Nikt

Niezależnie od wyboru, musisz wrócić do Sali Drzwi, a później udać się do Spiżarni. Gdy Erica się tam znajdzie, zaburczy jej w brzuchu.

(Weź jedzenie.) (ILUSTRACJA)

(Nie dotykaj niczego.)

Po wybraniu pierwsze opcji, dziewczyna postanowi wziąć kawałek chleba. Niestety zostanie powstrzymana przez Ezarela. Rozmowę przerwie przybycie Miiko, Valkyon, Nevra i Keroshane. Erica zostanie oskarżona o kradzież chleba, mleka i łzy smoka. Jak się okaże, chleb i mleko ukradł malec ze schroniska, lecz Erica wciąż pozostaje oskarżona o kradzież łzy smoka. Podczas dalszej rozmowy dziewczyna opowiada jak się znalazła w Kryształowej Sali i jak uciekła z celi. Informacja o tajemniczym mężczyźnie wstrząsnęła strażników. Opuścili spiżarni, zostawiając bohaterkę z Kero.

  • Znajdź z Kero pożywienie ukryte w wiosce.

Kero proponuje Erice, że jeśli pomoże odzyska skradzione jedzenie nie zostanie wysłana do celi. W trakcje poszukiwań należy przechodzić przez różne lokacje. Podczas poszukiwań Kero opowiada o świecie Eldarya i Strażnikach.

Kero - Doskonale! A więc... Czym zajmuje się Lśniąca Straż? To straż, która zajmuje się alchemią. To straż, która zarządza pozostałymi strażami.

2 Kawałek chleba

Kliknij, aby powiększyć

Pochodź z Kero po lokacjach, aż do czasu kiedy postanowi zabrać Erice do schroniska. Po rozmowie z Kero pojawi się kolejny samouczek. Po samouczku naciśnij na kawałek chleba, który znajduje się po lewej stronie.

  • Zanieś znalezione pożywienie do spiżarni.

Po krótkiej rozmowie z Kero, wróć do spiżarni.

  • Spotkaj się z Miiko w Kryształowej Sali.

Po rozmowie z Kero i Ezarelem udaj się do Kryształowej Sali, aby porozmawiać z Miiko. W trakcje rozmowy poznajemy kolejnego członka straży- Leifana, który pomógł w przekonaniu Miiko o dołączeniu Ericy do straży.

ZAKOŃCZ ODCINEK.

Podczas odcinka natkniesz się na kolejną część samouczka. Tym razem na temat przemieszczania. Przemieszczać się w Eldaryi można najeżdżając na krawędzie gry i przesuwać scenerię w prawo lub w lewo oraz klikając w niebieskie kropki.

Za każde przemieszczenie trzeba oczywiście zapłacić pewną ilość maany. Jednak to wciąż samouczek, który trwa do końca tego odcinka, także na razie nie wytracisz jej na zmienianie lokacji.

Aktualną liczbę posiadanej maany możesz sprawdzić na pasku obok twojego avatara.

Samouczek -maana

Odcinki
Na polskiej wersji
Przyszłe
Pomoc