Odcinek13opis

Odcinek na francuskiej wersji gry miał premierę 17.01.2017r.

Odcinek na polskiej wersji gry miał premierę 17.08.2017r.

http://solutioneldarya.eklablog.com/les-illustrations-a127673456

Kontynuujemy odcinek w pokoju rozmową z Leiftanem. Po rozmowie wyświetli się nam komunikat:

Uwaga, otrzymasz do wykonania "Zadania dodatkowe".
Nie są jednak obowiązkowe, zatem nie musisz ich wykonywać, żeby kontynuować grę.
Jeśli nie wykonasz jakiegoś zadania, nie będzie to miało wpływy na bieg historii:)

Dopiero po tym rozpoczynamy odcinek.

• Dowiedz się, co słychać u Chrome'a.

• Zadanie dodatkowe: Spróbuj znaleźć Ykhar i przekaż jej nowiny. - sala drzwi/biblioteka
• ZD: Spróbuj znaleźć Alajeę i przekaż jej nowiny nowiny. - prosty korytarz
• ZD: Spróbuj znaleźć Keroshane i przekaż mu nowiny - biblioteka/kiosk centralny
• ZD: Spróbuj znaleźć Jamona i przekaż mu nowiny - spiżarnia/piwnica
• ZD: Spróbuj znaleźć Karenn i przekaż jej nowiny. - korytarz strażników
Można od razu przejść do spotkania chłopaka z którym byłaś na misji. Ezarel (alchemiczna), Nevra (aleja łuków), Valkyon (kuźnia). Po tym następuje scena z punktu widzenia Miiko.

• Idź do Kryształowej Sali.

• Idź na plażę odkryć "spokojny zakątek".

• Wróć do K.G.

Wracamy. Można spotkać: Valkyona, Nevrę lub Ezarela w alei łuków lub przy kiosku. Z sali drzwi wysyła nas na korytarz strażników z Chrome.

• Idź odpocząć.

Do swojego pokoju, oczywiście.

• Idź do biblioteki i znajdź sobie jakieś zajęcie.

Jak wyżej.

• Znajdź Miiko i powiedz jej o misji u Fenghuangów.

Do spotkania: Ezarel (alchemiczna), Alajea (spiżarnia), Kero (spiżarnia), Karenn (stołówka), Jamon (spiżarnia), Chrome (stołówka), Mery (stołówka), Cryllis (kuźnia), Ewelein (targ), Leiftan (schronisko Eel), Nevra (różnie), Valkyon (schody).

Są to miejsca z francuskiej solucji; ja sporo osób znalazłam w alchemicznej, zanim Ezarel się pokazał. Nie szukajcie chłopaka, na którego nie wpadłyście wcześniej, bo jeszcze nie wrócił z misji.

Miiko jest w różnych miejscach, u mnie była w schronisku/stołówce.

• Wróć zobaczyć Ykhar, żeby zaakceptować misję purrekos.

W sali drzwi spotykacie brakującego kolesia. W bibliotece odkrywacie, że Ykhar już tam nie ma.

• Szukaj Ykhar w Q.G.

Chrome (alchemia), Alajea (spiżarnia), Kero (schronisko), Karenn (korytarz strażników).

Chcąc jej towarzyszyć, możemy podejrzeć akcję w Sali kryształu. Nie skończy się ona jednak najlepiej ;)

• Szpieguj Miiko w sali Kryształu.

• Wróć do biblioteki.

A. Misja Purroko. [888 maany - 225 + 552 + 111; nagroda 200 lub 300 purropass]

B. Misja Purriry. [nie trzeba nic specjalnego kupować; nagroda: 50 purropass]

C. Misja Purreru. [120 maany za 10 płatków śniegu; nagroda: przynęta "Porzucona zabawka"]

• Znajdź Purroko/Purriry/Purreru na targu.

Jak wyżej.

• Idź zobaczyć Miiko.

Sala Kryształu.

• Poszukaj Kero i dowiedz się, czy inni ludzie pojawili się już przed tobą w K.G.

Jest w stołówce.

• Znajdź Ezarela, Nevrę i Valkyona i powiedz im o tym, co usłyszałaś o ludziach w Eldaryi.

Nevra (spiżarnia), Ezarel (alchemiczna), Valkyon (wiśnia).

• Wróć do swojego pokoju.

Jamon (kiosk), Cryllis (kiosk), Karenn (kiosk), Ewelein (targ), Alajea (park fontanny), Chrome (targ), Ykhar (sala drzwi).

• Wróć spotkać się z Miiko.

W korytarzu strażników jest Chrome. Wybór z kim robimy eliksir ma decydujący wpływ na to, z kim będzie ilustracja.

• Poproś Ezarela/Nevrę/Valkyona, aby pomógł ci przygotować eliksir „maskujący obecność”.

Jest w bibliotece. Da nam listę składników.

• Poszukaj wszystkich składników na poszukiwaniach lub w butiku i zanieś je Valkyonowi/Nevrze/Ezarelowi.

• Znajdź 5 pistacjowych truskawek. (Uwaga! Zadanie zostanie zaliczone dopiero, gdy zaczniesz przygotowywać napój.)

Można je znaleźć w trzech miejscach na Wybrzeżu Jaspisu (Wioska Kapp / Kijankowe jezioro / Wejście na wzgórza). Koszt w butiku: 5x18 = 90 maaana [chowańce - pożywienie]

• Znajdź 3 Królewskie galaretki. (Uwaga! Zadanie zostanie zaliczone dopiero, gdy zaczniesz przygotowywać napój.)

Koszt w butiku: 3x30 = 90 maana [alchemia - inne]

• Znajdź 2 kiście ziaren kawy. (Uwaga! Zadanie zostanie zaliczone dopiero, gdy zaczniesz przygotowywać napój.)
Koszt w butiku: 2x18 = 36 maana [alchemia - rośliny]

• Znajdź 3 wody Lethe. (Uwaga! Zadanie zostanie zaliczone dopiero, gdy zaczniesz przygotowywać napój.)
Można je znaleźć tylko na wyprawach. Lokacje: Żabia skała / Ruiny mnichów / Żabi półwysep

Wszystko kosztuje 216 maany.

Potem należy iść do sali alchemicznej.

• Możesz pójść porozmawiać z przyjaciółmi w K.G, dopóki Valkyon/Nevra/Ezarel nie skończy swojej mikstury.

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Cryllisa. (Park z fontanną)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Nevrę. (Stołówka)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Valkyona (Kuźnia)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Ezarela. (Przychodnia)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Chrome (Prosty korytarz/Schronisko)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Kero. (Kiosk centralny/Biblioteka)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Alajeę. (Prosty korytarz)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Ewelein. (Schronisko Eel)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Leiftana. (Aleja łuków/Targ)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Karenn. (Korytarz straży)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Jamona. (Stuletnia wiśnia/Aleja Łuków)

Zadanie dodatkowe: Spotkaj Mery'ego. (Kiosk centralny/Schronisko Eel)

Wracamy do alchemicznej. Możliwe, że trzeba wykonać zadanie dodatkowe z Cryllisem - jest istotne i możliwe, że będzie miało wpływ na przyszłe odcinki (obietnica zrobienia amuletu ochronnego).

• Idź do stołówki.

Impreza-niespodzianka, mnóstwo rozmów.

• Wróć do swojego pokoju.

Właściwie nam się to nie udaje, bo w sali drzwi pojawia się informacja, streszczającą dwa dni.

• Wróć do pokoju i nakarm chowańca.

Jak wyżej.

• Idź do biblioteki i sprawdź, kiedy używa się „wody Lethe”.

Spotkacie Ykhar.

• Poszukaj Valkyona/Ezarela/Nevrę w laboratorium i zażądaj, aby wyjaśnił to kłamstwo!

Nie wypicie napoju = ilustracja.

• Poszukaj Miiko. Jest ci winna wyjaśnienia!

Dialog z Miiko.

KONIEC ODCINKA

Ezarel Edytuj

♥: Jest odrażająca.
A. Nie sądzę. +5
B. Nie kazałam ci tego mówić. //
C. ... (nie odważę się wypowiedzieć.) -5

♥: ...
A. (Uznałam go za naprawdę ładnego z tym małym ogonem włosów, falującym na wietrze.) //
B. (To rzadkie, widzieć go równie poważnego, lepiej z tego skorzystać.) //

♥: Valkyon porozmawia z tobą o tym w odpowiednim czasie.
A. Zrozumiałam, że był to temat wrażliwy. Nie chcę go ponaglać. +5
B. Nie porozmawia o tym ze mną nigdy w sumie. -5
C. Nie wygląda być gotowy na tę chwilę. //

♥: Dlaczego?
A. To ciebie nie dotyczy! -5
B. Chciałabym uczestniczyć w misjii odbudowy świątyni fenghuang. +5

Po B ♥: Są szanse, tak.
A. To dobre, to pozwoli mi kontynuować drażnienie cię. //
B. Jestem pewna, że pokochasz mnie, kiedy nauczysz się mnie poznawać. //

♥: ...
A. (Szarpać się.) //
B. (Pozwolić się pocałować.) //

♥: ...
A. (Gwałtownie odepchnąć Ezarela.) //
B. (Pozwolić sobie działać jeszcze trochę.) //
C. (Odepchnąć uprzejmie Ezarela.) //

♥: Wiem.
A. I zgadzam się z tobą, ta skała jest ohydna. //
B. Było dobrze u fenghuangs? //

♥: Oh, ale któż to więc...
A. Możesz mi wyjaśnić to, co się stało przed chwilą? //
B. Co ty robisz? [niesprawdzone]

Po A ♥: Słucham?
A. Byłeś naprawdę bardzo chłodny, kiedy byłam z Nevrą. //
B. Odpuść. [niesprawdzone]

♥: ...
A. To mi sprawia super przyjemność, widzieć cię tu! //
B. (Nic nie dodawać.) //

♥: Po nic, odpuść.
A. (Odpuść.) [niesprawdzone]
B. Nie, ja nie odpuszczam. //

Nevra Edytuj

♥: Hmm odpuść.
A. (Odpuść.) //
B. Nie, ja nie odpuszczam. //

♥: To rozgrywa się po kilka centymetrów, ale oto...
A. To bez wątpienia morze jest tym, co drąży trochę piasek i sprawia posunięcie do przodu tej skały. //
B. Wierzysz, że są małe bestie, które ją przemieszczają? //
C. Hmm, jak możesz być tego równie pewny? //

♥: Dziękuję, co zrobiłbym bez ciebie?
A. Byłbyś aktualnie na dnie groty, być może? //
B. Tss... //
C. Wędrowałbyś przez wieczność w poszukiwaniu twojej utraconej miłości: mnie. //

♥: ...
A. Czy możesz mi powiedzieć więcej w tym temacie, tak czy owak? //
B. Hmm, to wydaje się być temat delikatny... //

♥: Tak, ale mam skądinąd prawo uznawać to za przyjemne, nie?
A. Nie. To było udręką raczej niż przyjemnością dla mnie. //
B. Jesteś niepoprawny. //
C. Musisz, nawet. Jestem taka sexy, był to zaszczyt dla ciebie, że raczyłam cię dotknąć. // lub +

Po B ♥: To dlatego, że mnie kochasz.
A. Faktycznie, nie mogę ukryć, że mam ciebie za bezgranicznego... hm... wybranka serca! //
B. Nie wyobrażasz sobie w jakim stopniu. //

♥: ...
A. (Szarpać się.) //
B. (Pozwolić się pocałować.) //

♥: ...
A. (Gwałtownie odepchnąć Nevrę.) //
B. (Pozwolić sobie działać jeszcze trochę.) //
C. (Odepchnąć uprzejmie Nevrę.) //

♥: ...
A. To sprawia mi przyjemność, widzieć cię tutaj! //
B. (Nic nie dodawać.) //

Valkyon Edytuj

♥: ...
A. To czarujące, słuchać cię, mówiącego mi to, jestem zadowolona, że jesteś tu. //
B. (Nic nie dodawać.) //

♥:
A. To szykowne/eleganckie miejsce. +5
B. To dobrze robi, poczuć morze na jej łupinie. + lub //
C. (Nic nie dodawać.) -5

♥: Oto dlaczego jest to doskonały doradca i prawa ręka.
A. Moglibyście wybrać system demokratyczny, zatem? //
B. A ty, ty nie chciałeś? //

♥: ...
A. Przepraszam, nie powinnam była poruszać tematu. //
B. Wiesz, to będzie konieczne, że wyjaśnisz mi, co się stało pewnego dnia.
C. ...

♥: ...
A. (Szarpać się.) //
B. (Pozwolić się pocałować.) //

♥: ...
A. (Gwałtownie odepchnąć Valkyona.) //
B. (Pozwolić sobie działać jeszcze trochę.) //
C. (Odepchnąć uprzejmie Valkyona.) //

♥: ...
A. Możesz mi wyjaśnić to, co zaszło przed chwilą? //
B. Co ty robisz?

Po A ♥: O czym ty mówisz?
A. Wyglądałeś na dość zdenerwowanego, gdy byłam z Ezarelem... //
B. Nie, nic... [niesprawdzone]

♥: Wydajesz się jej bliska.
A. Tak, myślę, że mogę ją rozpatrywać jako przyjaciółkę... lub prawie. //
B. Mmh, nie znalazłam w niej wielkich rzeczy, żeby być szczerą. [niesprawdzone]

Po A ♥: I dobrze, jest to kobieta o niewiarygodnej dobroci i bardzo szanowana.
A. Uznajesz ją za piękną? //
B. Czy ona cię interesuje? -5
C. Masz rację. [niesprawdzone]

Znów po A ♥: Oczywiście, że jest.
A. A ja, uważasz mnie za piękną? //
B. (Nic nie dodawać.) [niesprawdzone]

Leiftan Edytuj

♥: Ja jestem z rasy lorialet.
A. Lorialet? Co to takiego? //
B. Och, znam ją! //

Po B ♥: ...
A. To selenici, nie? -5
B. To elfy księżyca, nie? //
C. To ma związek z księżycem? +5

Miiko Edytuj

♥: Dziękuję za uprzedzenie nas.
A. Nie zrobiłam nic poza tym, co uznałam za sprawiedliwe. //
B. Czuję się trochę źle z pomysłem dokonania swojego bilansu. //
C. Nie ma nic poza tym, na co zasłużyła. -5 z Karenn

Po A ♥:
A. To nie jest moja przyjaciółka... -5 z Karenn
B. Mmm, mam nadzieję, że zrozumie. +5 z Karenn

♥: Co wiesz o Eldaryi?
A. Nic więcej niż wszystko to, czego nauczyłam się od mojego przybycia. //
B. (To gra na pograniczu fantastyki i romansu z bardzo ładnymi chłopcami?) //

♥: Coś nie gra?
A. (Wyrazić jej moją złość.) //
B. (Wrzeszeć na nią, żeby spuścić z siebie trochę pary.) //
C. (Pozwolić złości mnie opanować.) //

Ykhar Edytuj

♥: Zresztą... Może to ty jesteś tym sobowtórem, a ja chciałabym zobaczyć przed sobą oryginał... Hmmm...
A. Jesteś... męcząca. -5
B. Powiedzmy, że jestem gadziną, tak samo jak ty. //
C. Czy w takim razie to oznacza, że teraz jestem miła? +5

♥: Nie chcesz kontynuować swoich zwykłych poszukiwań?
A. Tak, oczywiście. Ale tym razem mam potrzebę stać się użyteczna i zużyć swoją energię. //
B. Mam jeszcze wiele luk w niektórych domenach, Kero zaproponował mi zapisać mnie na kursy, więc czekam na jego potwierdzenie. //

Kero Edytuj

♥: Przepraszam, za to co przed chwilą zrobiłem... gdy byliśmy z Miiko. Nie powinienem był okazywać ci takiej czułości.
A. Nic nie szkodzi, to było nawet miłe. +5
B. Byłam trochę zażenowana, przyznaję. //
C. Masz rację, nie powinieneś był. (Nie podoba mi się, że mnie dotyka.) -5

♥: Nie mogę o tym mówić więcej w tym momencie... ale tak.
A. Nie mówmy o tym w takim razie. //
B. Rozumiem, nie martwię cię tym. //
C. Powiecie o tym później? //

♥: Widziałem się z kilkoma osobami, żeby uczyć cię historii Eldaryi.
A. Oh, super! //
B. Zaczynamy kiedy? +5
C. Wreszcie, zaczynałam w to już nie wierzyć. -5

Po C ♥: Ale, będziesz musiała zaczekać jeszcze trochę.
A. Problem z dostępnością? [niesprawdzone]
B. Jeszcze? -5

Chrome Edytuj

♥: Przyszedłem cię zobaczyć.
A. Oh dziękuję, to urocze z twojej strony. +5
B. Nie byłeś zobligowany, u mnie w porządku. //
C. Teraz, kiedy mnie zobaczyłeś, możesz odejść, nie? //

♥: Nie wiem, co ty o tym myślisz, ty... ale ja nie wiem, co o tym myśleć!!!
A. To samo, mam jeszcze problem ze zdaniem sobie sprawy ze wszystkiego, co się wydarzyło, i jak to mogło obrócić się w taki kwas. //
B. To dość proste, wykonaliśmy misję, która obróciła się w wodę po kaszance. //

♥: Wiesz, czuję się źle wobec Balenvian.
A. Ja też... //
B. Nie ma potrzeby, nie jesteśmy odpowiedzialni za nic. +5
C. A ja wobec Mykonid. //

♥: Ja? Wcale. Przygotowuję nic specjalnego.
A. Przygotowujesz co? //
B. Nie wyglądasz bardzo swobodnie. +5
C. Hmm... Nie wierzę ci. -5

Po A ♥: ...
A. Mam nadzieję, że Karenn nie wplątała cię w jedną z jej śmiesznych historii. -5
B. Zwróć uwagę, żeby Karuto nie złapał cię na gryzieniu kiełbasy, tym razem. //
C. Przygotowujesz plugawy żart Ezarelowi lub Alajei? //

♥: Wolisz który między czerwonym a czarnym?
A. Stendhal! -5 [to pseudonim autora "Czerwony i czarny"]
B. Czerwony! //
C. Czarny! Bardziej niż czerwony... tak czy owak. //
D. Mam prawo powiedzieć oba? +5
E. Żadnego z tych dwóch kolorów, przykro mi. -5

Alajea Edytuj

♥: Będzie próbować zarządzić tym wszystkim.
A. Ty, ty chcesz znów zobaczyć Huang Hua. +5
B. Podróż cię nie przeraża? //
C. Nie sądzę, że przydzieli ci misję. -5

Po C ♥: Ach tak? Myślisz?
A. Mam lepszą reputację od ciebie, miałabym bez żadnego wątpienia miejsce. -5
B. Nie masz bardzo dobrej reputacji w Straży. //
C. Jeśli mówisz, że jest wiele osób, które prosiły... wezmą na pewno w kolejności składania próśb. //

Jeśli wraca Nevra:

♥: ...
A. Alajea? Wyglądasz na całkowicie rozbawioną. Co cię wprawiło w tak dobry humor? //
B. (Ach nie, oto Alajea... Wolę z nią nie rozmawiać.) -5

♥: Wreszcie, podoba mi się... fizycznie, bo jest ładny... I cenię go bardzo... ale nie jestem zakochana w nim.
A. Jesteś pewna swego? //
B. Nie wierzę w ani jedno słowo. -5
C. Tym lepiej, uspokajasz mnie. //

Po C ♥: Ach tak? Kraszujesz na niego?
A. Trochę, tak... +5
B. (Uniknę mówienia jej prawdy o moich uczuciach wobec Nevry.) +5
C. Nie, tylko że nie chciałabym, żeby złamał ci serce. +5

Jeśli wraca Ezarel:

♥: ...
A. Alajea? Wyglądasz na zdegustowaną... coś idzie nie tak? //
B. Ach nie, oto Alajea... Wolę z nią nie rozmawiać.) -5

♥: Wakacje się skończyły.
A. Ach tak, to prawda, że nie jest nigdy bardzo delikatny wobec ciebie. //
B. Jednocześnie, nie jesteś tutaj, żeby być na wakacjach. [niesprawdzone, ale pewnie -5]
C. Odwagi. +5

Jeśli wraca Valkyon:

♥: ...
A. Kuku, Alajea! Co robisz pięknego? //
B. Ach nie, oto Alajea... Wolę z nią nie rozmawiać.) -5

♥: Jaki zbieg okoliczności!
A. Tak, mogłybyśmy prawie uwierzyć, że to było pisane. //
B. Nie wierzę zbytnio w zbiegi okoliczności, wiesz. +5
C. Nie kpij sobie ze mnie. -5

Karenn Edytuj

♥: ...
A. (Przekonać ją do zaprzestania natychmiast.) //
B. (Potępić ją.) //
C. (Towarzyszyć jej.) //
D. (Pozwolić jej działać.) //

♥: Tak.
A. WIEDZIAŁAM TO! //
B. (Hehe, wiedziałam to.) //
C. (Przynajmniej, ustaliłam tę kwestię, teraz.) //

Purreru Edytuj

♥: Są zachwycające/y, nie jest tak?
A. Tak, mówiąc wprost! //
B. Nie, nie lubię zbytnio rzeczy włochatych... [niesprawdzone]
C. Są trochę natrętne, ahah. //

Purroko Edytuj

♥: ...
A. (Tym lepiej, uwielbiam matmę!) //
B. (Nigdy nie byłam bardzo uzdolniona matematycznie...) [niesprawdzone]
C. (Kiedy trzeba tam iść, trzeba tam iść.) [niesprawdzone]

Ewelein Edytuj

♥: Tym lepiej... udało mi się przynajmniej zrobić ten napój ożywczy.
A. Co jest nie tak? //
B. To prawda, że nie okazałaś się bardzo błyskotliwa w Balenvii. -5
C. Napój ożywczy? //

Po A ♥: Tak.
A. Zrobiłaś najlepiej, jak mogłaś. //
B. Nie może nam się zawsze udawać. //

Jamon Edytuj

♥: ...
A. Nie będziesz jednak płakać za każdym razem, gdy mnie widzisz? +5
B. Ze mną jest dobrze, przestań robić tę minę. -5
C. (Idź go pocieszyć.) //

Mery Edytuj

♥: ...
A. Hej, mały pakiecie radości <3 //
B. Mery, zachowuj się spokojnie. //
C. (Nie reaguj.) //

/!\
Podany w linku przebieg odcinka zawiera nieoryginalne tłumaczenie.

Odcinki
Na polskiej wersji
Przyszłe
Pomoc

Więcej z Fandomu