FANDOM

Nieznajomy

Opis

Nieznajomy

Nieznajomy to tajemniczy mężczyzna, który pojawia się po raz pierwszy w 2 odcinku, kiedy uwalnia nas z więzienia na polecenie Leiftana. W spin-offie Spojrzenie Anioła dowiadujemy się, że wcześniej tego dnia ukradł z Laboratorium Fiolkę z Łzą Smoka. Nasza postać domyśla się, że nie jest podwładnym Miiko.

Jest odpowiedzialny za rozbicie Wielkiego Kryształu, podpalenie zapasów żywności Straży, ataki i kradzieże ważnych artefaktów. Od ponad dwóch lat zamienia życie Straży w piekło, jak sam to określił w drugim spin-offie. W odcinku 14 przyznaje, że to on wysłał nam list podpisany imieniem „Ashkore”, jednak nie jest to jego prawdziwe imię, gdyż należało do jednego ze Smoków, które poświęciły swoją rasę na rzecz kreacji Eldaryi.

W przeszłości znał Huang Hua, gdyż ta rozpoznaje jego aurę. Jednak dziewczyna nie zna jego tożsamości.

W spin-offie Spojrzenie Anioła dowiadujemy się też, że w 7 odcinku ukrywał się pod pokładem łodzi, którą płynęli Chrome z Gardienne i że to on ukradł łódź.

Lance

Nieznajomy to w rzeczywistości Lance. Dowiadujemy się tego w 20 odcinku oglądając wydarzenia z perspektywy Leiftana.
W młodym wieku stracił rodziców. Wraz z młodszym bratem - Valkyonem - przybył do Kwatery Głównej i dołączył do Straży Eel.
Nigdy nie znaleziono jego ciała i został uznany za zmarłego. W miejscu, w którym to się wydarzyło, zastano jedynie plamy krwi i rozszarpane zwłoki jego chowańca. Przyczyna tej sytuacji pozostaje nieznana.

Wygląd

Nieznajomy

Praktycznie nie wiadomo o tym, co kryje się pod jego maską. Jego czarno-czerwony strój nie odkrywa ani odrobiny skóry, przez co nie wiadomo nawet, jakiej jest karnacji. W jednym z odcinków dowiadujemy się, że jego ubranie to smocza zbroja. Oczy spod maski świecą na czerwono. Maska ma specyficzne kolce, rogi i zęby wyglądem przywodzące na myśl smoka.

Lance

W 20 odcinku odkrywamy jego rzeczywisty wygląd. Ma krótkie, białe włosy, jasnoniebieskie oczy, śniadą cerę, a na twarzy wyraźną bliznę, której historii dotąd nie poznaliśmy w odcinkach.

Osobowość

Na początku udaje naszego przyjaciela i rzeczywiście przekazuje nam wiele ważnych informacji, chociażby odnośnie portalu. W późniejszych odcinkach pokazuje jednak swoją mroczną stronę (podczas incydentu z patelnią w 15 odcinku, czy grożąc Huang Hua śmiercią w 16 odcinku), grożąc naszej postaci, żeby trzymała buzię na kłódkę. Zapytany, skąd wie, że Gardienne powiedziała Straży Eel o ostatnim razie, odpowiada, że "mała myszka mu powiedziała".

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Początkowo sprawiał wrażenie sojusznika naszej postaci i przekazał jej wiele cennych informacji. Z biegiem czasu okazało się jednak, że nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony i wykorzystywał do swoich celów zamieszanie jakie powstawało za sprawą Gardienne.

Miiko

Zajęło jej dużo czasu, zanim zaakceptowała śmierć Lance'a. Była w nim zakochana, jednak nigdy nie odważyła się powiedzieć mu tego, co czuje. Ponieważ nigdy nie znaleźli jego ciała, miała nadzieję, że ciągle jest przy życiu. Ale sądziła, że to niemożliwe, bo gdyby żył, to by wrócił. Miiko zawsze mówi wszystko szczerze i się nie patyczkuje, lecz przy nim było inaczej. 

Leiftan

Są wspólnikami w zbrodniach przeciw Straży. Lance nie szanuje Leiftana i zdarza mu się z niego drwić. Nie boi się też go, mimo że Leiftan zdaje się być od niego silniejszy fizycznie, co pokazał w 20 odcinku. Leiftan próbuje rządzić Nieznajomym, ale ten słucha tylko tych poleceń, które mu akurat pasują. W spin-offie Spojrzenie Anioła Lance położył się na jego łóżku.

Huang Hua

Huang Hua rozpoznaje aurę Ashkore, ale nie pamięta, do kogo należy. W 16 odcinku Nieznajomy groził jej śmiercią.

Valkyon

Znają się, gdyż w 17 odcinku Ashkore mówi o nim, że bardzo się zmienił, ponieważ kiedyś nie lubił wydawać rozkazów.

Na podstawie wydarzeń z 20 odcinka, można potwierdzić, że jest jego bratem.

Chrome

W 17 odcinku okazuje się, że młody wilkołak współpracuje z Nieznajomym. W spin-offie Spojrzenie Anioła jesteśmy świadkami ich kłótni o pierdoły. Zdaje się, że za sobą nie przepadają.

Naytili

Pod koniec 17 odcinka przyłącza się do Nieznajomego. Ten nie traktuje jej w pełni poważnie, choć zachowuje to dla siebie. Według danych z 18 odcinka jest dla niego jedynie źródłem informacji.

Ciekawostki

Postacie
Mężczyźni
Ashkore (Lance)ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMarie-AnneMiikoNaytiliTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni