FANDOM

Nieznajomy

Opis

Nieznajomy to tajemniczy mężczyzna, który pojawia się po raz pierwszy w 2 odcinku, kiedy uwalnia nas z więzienia. Nasza postać omyśla się, że nie jest podwładnym Miiko.

Jest odpowiedzialny za rozbicie Wielkiego Kryształu, podpalenie zapasów żywności Straży, ataki i kradzieże ważnych artefaktów. W odcinku 14 przyznaje, że to on wysłał nam list podpisany imieniem „Ashkore”, jednak prawdopodobnie nie jest to jego prawdziwe imię, gdyż należało do jednego ze Smoków, które poświęciły swoją rasę na rzecz kreacji Eldaryi.

W przeszłości znał Huang Hua, gdyż ta rozpoznaje jego aurę, ale nie wie kim dokładnie jest.

W odcinku 20 dowiadujemy się, że tak naprawdę ma na imię Lance.

Wygląd

Praktycznie nie wiadomo o tym, co kryje się pod jego maską. Jego czarno-czerwony strój nie odkrywa ani odrobiny skóry, przez co nie wiadomo nawet, jakiej jest karnacji. W jednym z odcinków dowiadujemy się, że jego ubranie to smocza zbroja. Oczy spod maski świecą na czerwono. Maska ma specyficzne kolce, rogi i zęby wyglądem przywodzące na myśl smoka.

W 20 odcinku odkrywamy jego rzeczywisty wygląd. Ma oliwkową cerę, krótkie białe włosy i niebieskie oczy. Na nosie ma także bliznę.

Osobowość

Na początku udaje naszego przyjaciela i rzeczywiście przekazuje nam wiele ważnych informacji, chociażby odnośnie portalu. W późniejszych odcinkach pokazuje jednak swoją mroczną stronę (podczas incydentu z patelnią w 15 odcinku), grożąc naszej postaci, żeby trzymała buzię na kłódkę. Zapytany, skąd wie, że Gardienne powiedziała Straży Eel o ostatnim razie, odpowiada, że "mała myszka mu powiedziała".

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Początkowo sprawiał wrażenie sojusznika naszej postaci i przekazał jej wiele cennych informacji. Z biegiem czasu okazało się jednak, że nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony i wykorzystywał do swoich celów zamieszanie jakie powstawało za sprawą Gardienne.

Leiftan

Są współpracownikami.

Huang Hua

Huang Hua rozpoznaje aurę Ashkore, ale nie pamięta, do kogo należy. W 16 odcinku Nieznajomy jej groził.

Valkyon

Prawdopodobnie znali się w przeszłości, gdyż Ashkore mówi o nim, że bardzo się zmienił, ponieważ kiedyś nie lubił wydawać rozkazów.

Na podstawie wydarzeń w 20 odcinku, można stwierdzić, że jest jego bratem.

CHROME

W 17 odcinku okazuje się, że młody wilk współpracuje z Nieznajomym.

Naytili

Pod koniec 17 odcinka przyłącza się do Nieznajomego. Ten nie traktuje jej w pełni poważnie, choć to zachowuje dla siebie. Według danych z 18 odcinka jest dla niego jedynie źródłem informacji.

Ciekawostki

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLanceLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni