FANDOM

Nieznajomy

Opis

Nieznajomy to tajemniczy mężczyzna, który pojawia się po raz pierwszy w 2 odcinku, kiedy uwalnia nas z więzienia. Nasza postać domyśla się, że nie jest podwładnym Miiko.

Jest odpowiedzialny za rozbicie Wielkiego Kryształu, podpalenie zapasów żywności straży, ataki i kradzieże ważnych artefaktów. W odcinku 14 przyznaje, że to on wysłał nam list podpisany pod imieniem „Ashkore”, jednak prawdopodobnie nie jest to jego prawdziwe imię, gdyż należało do jednego ze Smoków, które poświęciły swoją rasę na rzecz kreacji Eldaryi.

W przeszłości znał Huang Hua

Wygląd

Praktycznie nic nie wiadomo o tym, co kryje się pod jego maską. Jego czarno-czerwony strój nie odkrywa ani odrobiny skóry, przez co nie wiadomo nawet, jakiej jest karnacji. W jednym z odcinków dowiadujemy się, że jego ubranie to smocza zbroja. Oczy spod maski świecą na czerwono. Maska ma specyficzne kolce, rogi i zęby.

Osobowość

Na początku udaje naszego przyjaciela i rzeczywiście przekazuje nam wiele ważnych informacji, chociażby odnośnie portalu. W późniejszych odcinkach pokazuje jednak swoją mroczną stronę (podczas incydentu z patelnią), grożąc naszej postaci, żeby trzymała buzię na kłódkę. Zapytany, skąd wie, że Gardienne powiedziała straży Eel o ostatnim razie odpowiada, że "mała myszka mu powiedziała".

Reakcje i Ilustracje

Ciekawostki

  • Istnieje wiele teorii na temat jego tożsamości, najpopularniejsza mówi o tym, iż jest nim Leiftan.
  • Jedna z teorii mówi o tym, że może być "zmarłym" bratem Valkyona.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni