FANDOM

Nevra

Opis

Nevra stoi na czele Straży Cienia. To chłopak z przerośniętym ego, który uwielbia damskie towarzystwo. To jeden z nielicznych członków straży, któremu zależy, aby jego grupa co miesiąc była na czele klasyfikacji.

W odcinku 14 dowiadujemy się, że jego chowaniec ma jakiś związek z tym że wampir nosi opaskę na oku. W odcinku 15 dowiadujemy się od Karenn, że ich rodzice żyją.

Wygląd

Nevra ma krótkie, czarne włosy zaczesane na oko, na którym nosi opaskę. Oko prawdopodobnie zostało uszkodzone przez jego chowańca Shaitana. Nevra ma szare oko (o drugim nic nie wiadomo). Nosi czarno-fioletowy strój z czerwonym motywem kwiatowym. Charakterystycznym aspektem jego ubioru jest szalik, który czasem zdejmuje, gdy np. pożycza go Gardienne.

Osobowość

Nevra uwielbia flirtować z dziewczynami, jest znany w Straży Eel z licznych podbojów (szczególnie w Straży Absyntu). W 6 odcinku dowiadujemy się, że to właśnie przez ziemskie wyobrażenia wampirów podrosła mu samoocena (jakie musiał przeżyć rozczarowanie, kiedy dowiedział się, że nie umie błyszczeć w słońcu jak Edward ze „Zmierzchu"). Czasami nie wiadomo, co czuje do głównej bohaterki.

Mimo wszystko Nevra jest również gentlemanem. Nie odtrąca od siebie natrętnych kobiet i uprzejmie z nimi rozmawia. Nie brak mu też troskliwości. Przed misją Gardienne z Chrome, całuje ją w dłoń i mówi, aby na siebie uważała. Jest asertywny i nie lubi przekłamanych plotek, w przeciwieństwie do swojej siostry.

Zawsze słucha rozkazów Miiko. Nie brak mu jednak humoru. Często żartuje z Ezarelem. Ta dwójka, będąc razem, skupia się tylko na swoich dowcipach.

Jest z natury nieufny. Uważa, że tylko jego siostra i Gardienne są godne zaufania.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Karenn

Karenn jest siostrą Nevry, do której ma słabość. Dobrze się nawzajem rozumieją, choć Karenn nie raz próbuje wykorzystać tę relację dla swoich korzyści.

Ezarel i Valkyon

Ezarel i Valkyon są przyjaciółmi Nevry, czasem zwierza im się ze swoich trosk. Muszą ze sobą współpracować, ponieważ są przywódcami straży.

Miiko

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni