FANDOM

Opis

Mery to mały chłopiec, który przebywa w Schronisku Eel. Jest ciekawski i towarzyski, ale także dosyć kapryśny. Płacze z byle powodu. W końcu to jeszcze dziecko...

Jego ojciec zmarł po rozbiciu kryształu.
W 14 odcinku dowiadujemy się, że jego mama ma na imię Twylda. Chłopiec jest wobec niej bardzo opiekuńczy.

Niedługo po naszym przybyciu do Eldaryi pomagaliśmy mu odnaleźć jego chowańca, Crylasma, a kiedy to się nie udało, daliśmy mu nowe jajo. Swojego chowańca nazwał tak samo, jak my nazwaliśmy naszego.

W 3 odc ofiarowuje Gardienne fragment kryształu jako podziękowanie za pomoc.

W 21 odcinku zostaje zamordowany przez Marie-Anne.

Wygląd

Mery ma blond-zielone włosy i złoto-zielone oczy. Tak jak Ykhar jest rasy Brownie, jednak w przeciwieństwie do kuzynki, zamiast króliczych uszu, jego głowę zdobią uszy i rogi baranka. Nosi prosty, beżowo-niebieski strój z żółtymi dodatkami.

Osobowość

Mery jest wesołym chłopcem. Często wpada w kłopoty i wszędzie go pełno. Trudno go nie kochać. Pomimo straty ojca wydaje się, że jest szczęśliwy w schronisku Eel. Często się gubi. Wciąż jest dzieckiem i poznaje świat. Na początku gry śmieje się z naszego ubioru.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Jamon

Lubi się z nim bawić.

Ykhar

Często się razem bawią i malec bardzo ją lubi. W 9 odcinku zgubił się w lesie, ponieważ chciał zerwać dla niej kwiaty. Gardienne twierdzi, że ci dwoje są dla siebie jak rodzeństwo.

Milo

Gdy pierwszy raz się spotkali, Mery chciał go zjeść, jednak jego matka go powstrzymała. Teraz są przyjaciółmi.

Postacie
Mężczyźni
Ashkore (Lance)ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMarie-AnneMiikoNaytiliTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni