FANDOM

Mery

Opis

Mery to mały chłopiec, który przebywa w Schronisku Eel. Jest ciekawski i towarzyski, ale także dosyć kapryśny. Płacze z byle powodu. W końcu to jeszcze dziecko...

Jego ojciec zmarł po rozbiciu kryształu.
W 14 odcinku dowiadujemy się, że jego mama ma na imię Twylda. Chłopiec jest wobec niej bardzo opiekuńczy.

Niedługo po naszym przybyciu do Eldaryi pomagaliśmy mu odnaleźć jego chowańca, Crylasma, a kiedy to się nie udało, daliśmy mu nowe jajo.

Wygląd

Mery ma blond-zielone włosy i złoto-zielone oczy. Tak jak Ykhar jest rasy Brownie, jednak w przeciwieństwie do kuzynki, zamiast króliczych uszu, jego głowę zdobią uszy i rogi baranka. Nosi prosty, beżowo-niebieski strój z żółtymi dodatkami.

Osobowość

Mery jest wesołym chłopcem. Często wpada w kłopoty i wszędzie go pełno. Trudno go nie kochać. Pomimo straty ojca wydaje się, że jest szczęśliwy w schronisku Eel. Często się gubi. Wciąż jest dzieckiem i poznaje świat. Na początku gry śmieje się z naszego ubioru.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Jamon

Lubi się z nim bawić.

Ykhar

Często się razem bawią i malec bardzo ją lubi. W 9 odcinku zgubił się w lesie, ponieważ chciał zerwać dla niej kwiaty. Gardienne twierdzi, że ci dwoje są dla siebie jak rodzeństwo.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni