FANDOM

Leiftan

Opis

Leiftan stoi przy boku Miiko i zajmuje się całą Strażą Eel. Dobry słuchacz, prawie nigdy się nie denerwuje i stara się nikogo pochopnie nie oceniać. W związku ze swoimi obowiązkami rzadko kiedy można go spotkać.

Osoba, którą bardzo kochał, została zamordowana na jego oczach, poprzysiągł więc zemstę na jej zabójcy.

Podczas zmiany WS jest zapisany jako "ktoś".

Wygląd

Leiftan ma blond włosy z czarnym pasmem na przodzie i czarnymi końcówkami. Nosi dwa cienkie warkocze na przedzie. Ma jasne, zielone oczy. Na co dzień widuje się go w biało-czarno-zielonym kombinezonie z odkrytą klatką piersiową. Na wierzch wkłada płaszcz, lecz nie zakłada rękawów. Nosi buty z odkrytymi palcami.

Osobowość

Leiftan jest trudny do przejrzenia. Wydaje się bardzo miły i spokojny, w przeciwieństwie do swojego chowańca. Sam powiedział, że chowańce zwykle odzwierciedlają charakter właściciela i zasugerował, że jego Panalulu również to robi. Niewiele o nim wiemy, jednak wyznaje nam, że ktoś zabił ludzi, którzy go wychowali i od tamtej pory żyje w nienawiści do nich. Od początku wydaje się, iż nasza bohaterka mu się podoba.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Prawdopodobnie od początku jest zafascynowany naszą bohaterką, więc udziela jej wielu rad i stara się pomagać w każdej chwili.

Ciekawostki

  • Wielu fanów spekuluje, iż może być tajemniczym Nieznajomym lub jego pomocnikiem.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni