FANDOM

Leiftan

Opis

Leiftan stoi przy boku Miiko i zajmuje się całą Strażą Eel. Dobry słuchacz, prawie nigdy się nie denerwuje i stara się nikogo pochopnie nie oceniać. W związku ze swoimi obowiązkami rzadko kiedy można go spotkać.

W 15 odcinku zdradza nam, że osoby, które go wychowały, zostały zamordowane na jego oczach, poprzysiągł więc zemstę na ich zabójcy.
W odcinku 17 okazuje się, iż jest współpracownikiem Nieznajomego.

W 18 odcinku zabija kobietę o imieniu Anya. By zatrzeć ślady, wbija sobie sztylet w udo.

Podczas zmiany WS jest zapisany jako "ktokolwiek".

Wygląd

Leiftan ma blond włosy z czarnym pasmem na przodzie i czarnymi końcówkami. Nosi dwa cienkie warkocze na przedzie. Ma jasne, zielone oczy. Na co dzień widuje się go w biało-czarno-zielonym kombinezonie z odkrytą klatką piersiową. Na wierzch wkłada płaszcz, lecz nie zakłada rękawów. Nosi buty z odkrytymi palcami.

Podczas swojego drugiego wcielenia posiada dwie pary wielkich czarnych skrzydeł oraz kilka szaro-czarnych rogów na głowie. Jego białka zmieniają całkowicie kolor na czarny, nabywa również mięśni.

Osobowość

Leiftan jest trudny do przejrzenia. Wydaje się bardzo miły i spokojny, w przeciwieństwie do swojego chowańca. Sam powiedział, że chowańce zwykle odzwierciedlają charakter właściciela i zasugerował, że jego Panalulu również to robi. Niewiele o nim wiemy, jednak wyznaje nam, że ktoś zabił ludzi, którzy go wychowali i od tamtej pory żyje w nienawiści do tej osoby.
Od początku wydaje się, iż nasza bohaterka mu się podoba.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Na pierwszy rzut oka, od początku był zafascynowany naszą bohaterką, starał się udzielać jej wielu rad i pomagać w każdej sytuacji.

Nieznajomy

Jest jego współpracownikiem.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni