FANDOM

Leiftan

Opis

Leiftan stoi przy boku Miiko i zajmuje się całą Strażą Eel. Dobry słuchacz, prawie nigdy się nie denerwuje i stara się nikogo pochopnie nie oceniać. W związku ze swoimi obowiązkami rzadko kiedy można go spotkać.

W 15 odcinku zdradza nam, że osoby, które go wychowały, zostały zamordowane na jego oczach. Poprzysiągł zemstę na ich zabójcy.
W odcinku 17 okazuje się, że jest współpracownikiem Nieznajomego i Chrome'a i należy do potężnej rasy daemonów, chociaż sam siebie nazywa aengelem. Ukrywa swoją tożsamość i podaje się za lorialeta (przedstawiciela rasy silnie związanej z księżycem).

W 18 odcinku zabija kobietę o imieniu Anya, która przyłapała go w jego demonicznej formie, podczas gdy uwalniał Naytili z więzienia Straży Eel. By zatrzeć ślady, wbija sobie sztylet w udo, dzięki czemu udaje mu się wmówić reszcie Straży, że to sprawka Naytili. Ykhar w raporcie medycznym Leiftana wpisała "?" co oznacza, że coś podejrzewa.
W tym odcinku dowiadujemy się też z rozmowy Miiko z Ewelein, że Leiftan rok wcześniej ocalił kryształ przed całkowitym rozbiciem atakując zamaskowanego mężczyznę. A przynajmniej taka jest wersja, w którą wszyscy w Straży wierzą.
W odcinku 20 dowiadujemy się, iż jest zakochany w Gardienne, jak sam mówi - czekał na nią od zawsze.

Wygląd

Leiftan jest blondynem z czarnym pasmem włosów na grzywce oraz tyle głowy i czarnymi końcówkami. Nosi dwa cienkie warkocze na przodzie. Ma jasne, zielone oczy. Na co dzień widuje się go w biało-czarno-zielonym kombinezonie z odkrytą klatką piersiową. Na ramiona wkłada płaszcz, lecz nie zakłada rękawów. Nosi buty z odkrytymi palcami.

Podczas swojego drugiego wcielenia posiada dwie pary wielkich czarnych skrzydeł oraz kilka szaro-czarnych rogów na głowie. Jego białka zmieniają całkowicie kolor na czarny, zwiększa się też jego masa mięśniowa.

Osobowość

Leiftan jest trudny do przejrzenia. Wydaje się bardzo miły i spokojny, w przeciwieństwie do swojego chowańca. Sam powiedział, że chowańce zwykle odzwierciedlają charakter właściciela i zasugerował, że jego Panalulu również to robi. Niewiele o nim wiemy, jednak wyznaje nam, że ktoś zabił ludzi, którzy go wychowali i od tamtej pory żyje w nienawiści do tej osoby.
Od początku wydaje się, iż nasza bohaterka mu się podoba.

Wraz z biegiem fabuły Leifan pokazuje swoje drugie, niezbyt przyjemne oblicze. Z łatwością przychodzą mu kłamstwa i utrzymywanie podwójnej tożsamości. Potrafi być bezwzględny, czego dowodem jest zabójstwo młodej strażniczki o imieniu Anya, która ma nieszczęście znaleźć się w złym miejscu o złej porze. W dodatku wydaje się nie mieć najmniejszych wyrzutów sumienia na tle popełnionego zabójstwa. Stosował też przemoc fizyczną na Naytili, którą uwolnił z więzienia w zamian za ujawnienie sposobu, w który ta wypacza kryształy.
Potrafi okaleczyć samego siebie i stosować różne formy manipulacji, by jego historia brzmiała bardziej wiarygodnie.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Na pierwszy rzut oka, od początku był zafascynowany naszą bohaterką, starał się udzielać jej wielu rad i pomagać w każdej sytuacji. W odcinku 20 oddaje krew dla niej po tym jak została zraniona przez Naytili.

Nieznajomy

Jest jego sprzymierzeńcem.

Chrome

Mają wspólny cel, który ukrywają przed światem.

Naytili

Leiftan uznał ją za potrzebną i uwolnił z więzienia, mimo to nią gardzi. Nie ma też oporów, by krzywdzić ją fizycznie. Naytili jest jednak zafascynowana daemonami, więc dobrowolnie zgodziła się na współpracę i przekazanie tajemnic. W odcinku 20 zabija ją po tym, jak w trakcie ataku na Świątynię Fenghuangów Naytili rani Gardienne.

Ciekawostki

  • W bibliotece podczas zmiany Wybranka Serca Leiftan figuruje jako "ktoś...".
  • Imię "Amaya", chowańca Leiftana rasy Panalulu, oznacza po japońsku "Nocny deszcz". Odniesienie do nocy nawiązuje do jego związku z księżycem.
  • "Leif" w staronordyckim oznacza "potomek, spadkobierca". Nawiązanie do bycia ostatnim przedstawicielem swojej rasy.
  • Jego krew jest zgodna z krwią Gardienne.
  • Przed 17 odcinkiem wielu graczy spekulowało, że to on jest zamaskowanym mężczyzną.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomy (Lance)TinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni