FANDOM

Leiftan

Opis

Leiftan stoi przy boku Miiko i zajmuje się całą Strażą Eel. Dobry słuchacz, prawie nigdy się nie denerwuje i stara się nikogo pochopnie nie oceniać. W związku ze swoimi obowiązkami rzadko kiedy można go spotkać.

W 15 odcinku zdradza nam, że osoby, które go wychowały, zostały zamordowane na jego oczach. Poprzysiągł zemstę na ich zabójcy.
W odcinku 17 okazuje się, że jest współpracownikiem Nieznajomego i Chrome'a i należy do potężnej rasy daemonów, chociaż sam siebie nazywa aengelem. Ukrywa swoją tożsamość i podaje się za lorialeta (przedstawiciela rasy silnie związanej z księżycem).

W 18 odcinku zabija kobietę o imieniu Anya, która przyłapała go w jego demonicznej formie, podczas gdy uwalniał Naytili z więzienia Straży Eel. By zatrzeć ślady, wbija sobie sztylet w udo, dzięki czemu udaje mu się wmówić reszcie Straży, że to sprawka Naytili. Ykhar w raporcie medycznym Leiftana wpisała "?" co oznacza, że coś podejrzewa.
W tym odcinku dowiadujemy się też z rozmowy Miiko z Ewelein, że Leiftan rok wcześniej ocalił kryształ przed całkowitym rozbiciem atakując zamaskowanego mężczyznę. A przynajmniej taka jest wersja, w którą wszyscy w Straży wierzą.

Wygląd

Leiftan jest blondynem z czarnym pasmem włosów na grzywce oraz tyle głowy i czarnymi końcówkami. Nosi dwa cienkie warkocze na przodzie. Ma jasne, zielone oczy. Na co dzień widuje się go w biało-czarno-zielonym kombinezonie z odkrytą klatką piersiową. Na ramiona wkłada płaszcz, lecz nie zakłada rękawów. Nosi buty z odkrytymi palcami.

Podczas swojego drugiego wcielenia posiada dwie pary wielkich czarnych skrzydeł oraz kilka szaro-czarnych rogów na głowie. Jego białka zmieniają całkowicie kolor na czarny, zwiększa się też jego masa mięśniowa.

Osobowość

Leiftan jest trudny do przejrzenia. Wydaje się bardzo miły i spokojny, w przeciwieństwie do swojego chowańca. Sam powiedział, że chowańce zwykle odzwierciedlają charakter właściciela i zasugerował, że jego Panalulu również to robi. Niewiele o nim wiemy, jednak wyznaje nam, że ktoś zabił ludzi, którzy go wychowali i od tamtej pory żyje w nienawiści do tej osoby.
Od początku wydaje się, iż nasza bohaterka mu się podoba.

Wraz z biegiem fabuły Leifan pokazuje swoje drugie, niezbyt przyjemne oblicze. Z łatwością przychodzą mu kłamstwa i utrzymywanie podwójnej tożsamości. Potrafi być bezwzględny, czego dowodem jest zabójstwo młodej strażniczki o imieniu Anya, która ma nieszczęście znaleźć się w złym miejscu o złej porze. W dodatku wydaje się nie mieć najmniejszych wyrzutów sumienia na tle popełnionego zabójstwa. Stosował też przemoc fizyczną na Naytili, którą uwolnił z więzienia w zamian za ujawnienie sposobu, w który ta wypacza kryształy.
Potrafi okaleczyć samego siebie, żeby jego historia brzmiała bardziej wiarygodnie.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Na pierwszy rzut oka, od początku był zafascynowany naszą bohaterką, starał się udzielać jej wielu rad i pomagać w każdej sytuacji.

Nieznajomy

Jest jego sprzymierzeńcem.

Chrome

Mają wspólny cel, który ukrywają przed światem.

Naytili

Leiftan uznał ją za potrzebną i uwolnił z więzienia, mimo to nią gardzi. Nie ma też oporów, by krzywdzić ją fizycznie. Naytili jest jednak zafascynowana daemonami, więc dobrowolnie zgodziła się na współpracę i przekazanie tajemnic.

Ciekawostki

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLanceLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni