FANDOM

Keroshane

Demonstracja

Keroshane po raz pierwszy spotkać mamy okazję w demonstracji gry. Wpadamy na niego w miejscu, gdzie prawdopodobnie spędza dużo czasu - bibliotece. Mamy możliwość zadać mu jedno pytanie: o sam świat Eldaryi, stworzenia dostępne w grze lub o strażników. W zależności od pytania, Keroshane pokazuje nam ogród, opowiada o stworzeniach czy strażnikach Eldaryi. Już w demie dowiadujemy się, że ten pan nie należy do tych, z którymi będzie można flirtować. Okazuje się, że nawet ma kogoś, kogo zapewne poznamy w dalszym ciągu gry.

Opis

Keroshane, zwany „Kero”, należy do Lśniącej Straży (do odcinka 16) i opiekuje się biblioteką. W odcinku 13 dowiadujemy się, że został odrzucony przez pewną młodą kobietę z K.G., którą Gardienne miała już okazję poznać.
W 16 odcinku odchodzi z Lśniącej Straży i ma zamiar wyjechać z Kwatery Głównej, jednak ostatecznie zostaje, ponieważ stwierdza, że tu ma całe swoje życie i wszystkich przyjaciół.

Wygląd

Kero ma krótkie, czarno-niebieskie włosy i brązowe oczy. Na szpiczasto zakończonych uszach nosi okulary. Z czoła wystaje mu niebieski róg jednorożca, który daje właścicielowi magiczne moce. Ma także ogon z włosem na końcu. Keroshane ubiera się w czerń, biel i zieleń. Można go często spotkać z książką u boku. Ma również czarne paznokcie.

Osobowość

Kero już od samego początku pokazuje swoją najmilszą stronę pomagając nam uniknąć więzienia. W pierwszych odcinkach gry widzimy, jak mimo małej ilości żywności, zostawia dziecku z wioski kawałek chleba. Kero jest nieco naiwny i łatwo to wykorzystać, widać to już na samym początku, gdy Nevra zrzuca na niego swoje zadanie. Dodatkowo, jeśli to Valkyon remontuje nasz pokój, pozostali kradną Kero jego łóżko i dają je nam, jednak ten pozwala nam je zachować. Mimo to potrafi także się postawić i bardzo nim wstrząsnęło, gdy dowiedział się, co straż zrobiła Gardienne. Zdenerwował się do tego stopnia, że gotów był odejść ze Straży Eel.

Reakcje

Relacje

Ykhar

Wspólnie zajmują się zarządzaniem biblioteką. Często się kłócą, ale są dobrymi przyjaciółmi.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni