FANDOM

Keroshane

Demonstracja

Keroshane po raz pierwszy spotkać mamy okazję w demonstracji gry. Wpadamy na niego w miejscu, gdzie prawdopodobnie spędza dużo czasu - bibliotece. Mamy możliwość zadać mu jedno pytanie: o sam świat Eldaryi, stworzenia dostępne w grze lub o strażników. W zależności od pytania, Keroshane pokazuje nam ogród, opowiada o stworzeniach czy strażnikach Eldaryi. Już w demie dowiadujemy się, że ten pan nie należy do tych, z którymi będzie można flirtować. Okazuje się, że nawet ma kogoś, kogo zapewne poznamy w dalszym ciągu gry.

Opis

Keroshane, zwany „Kero”, należy do Lśniącej Straży (do odcinka 16) i opiekuje się Biblioteką. W odcinku 13 dowiadujemy się, że został odrzucony przez pewną młodą kobietę z K.G., którą Gardienne miała już okazję poznać. W 16 odcinku ma zamiar odejść ze straży, jednak ostatecznie zostaje.

Wygląd

Kero ma krótkie, czarno-niebieskie włosy i brązowe oczy. Na szpiczasto zakończonych uszach nosi okulary. Z czoła wystaje mu niebieski róg jednorożca, który daje właścicielowi magiczne moce. Ma także ogon z włosem na końcu. Keroshane ubiera się w czerń, biel i zieleń. Można go często spotkać z książką u boku. Co ciekawe, maluje na czarno paznokcie.

Osobowość

Kero już od samego początku pokazuje nam, swoją najmilszą stronę pomagając nam uniknąć więzienia. W demonstracji widzimy, jak mimo małej ilości żywności, zostawia dziecku z wioski kawałek chleba. Kero jest naiwny i łatwo to wykorzystać, widać to już na samym początku, gdy Nevra zrzuca na niego swoje zadanie. Dodatkowo, jeśli to Valkyon remontuje nasz pokój, pozostali kradną mu jego łóżko i dają je nam, jednak Kero pozwala nam je zachować. Mimo to potrafi także się postawić i bardzo nim wstrząsnęło, gdy dowiedział się, co straż zrobiła Gardienne. Zdenerwował się do tego stopnia, że gotów był odejść ze straży Eel.

Reakcje

  • Reakcja: Normalna
  • Reakcja: Zdenerwowanie
  • Reakcja: Zadowolenie
  • Reakcja: Zaskoczenie
  • Reakcja: Zaskoczenie + rumieniec
  • Reakcja: Smutek
  • Reakcja: Normalna2
  • Reakcja: Zdenerwowanie2

Relacje

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni