FANDOM

Karuto

Opis

Szef kuchni Straży Eel. Jest przede wszystkim znany ze swojego wybuchowego charakteru i potraw na bazie kaszy. W 8 odcinku Gardienne porównuje go do Gordona Ramsaya.

Wygląd

Karuto ma krótkie włosy koloru blond oraz żółte oczy. Na jego głowie spoczywają długie purpurowe rogi, a wokół szyj ma biały szalik. Można również dojrzeć małe zmarszczki na jego twarzy, które pokazują, że bardzo często się denerwuje. Nosi krótką purpurową kamizelkę oraz biały poplamiony fartuch. Na jego lewej nodze spoczywają fioletowo-zielone bransoletki, a na dłoniach biało-fioletowe rękawiczki, na których znajdują się zielone bransolety. Na jego klatce piersiowej ukazuje się brązowy pasek ze złotą klamrą oraz dość duże owłosienie.

Osobowość

Karuto nie pozwala nikomu wchodzić do swojej kuchni, chyba że jest to konieczne. Ciężko nie ulec jego rozkazom, które wydaje bardzo często. Bardzo ostro przestrzega zasad rozdawania racji jedzenia. Ma bardzo wybuchowy charakter, ale mimo wszystko, gdy pozna się go trochę lepiej, można się przekonać, iż jest osobą sympatyczną.

Reakcje

Relacje

Feng Zifu

Kocha się w Feng Zifu.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni