FANDOM

Karenn

Opis

Karenn to młoda wampirzyca, bardzo popularna w Straży Eel. Członkini Straży Cienia oraz siostra szefa straży - Nevry. Gdy ona i Nevra przybyli do K.G., Karenn miewała koszmary. W 15 odcinku dowiadujemy się, że rodzice jej i Nevry żyją i mogą ich odwiedzić, kiedy chcą. Mało śpi. Jej pokój znajduje się zaraz obok pokoju Gardienne.

Wygląd

Włosy Karenn są długie, czarno-różowe, spięte w dwie kitki (w których można zauważyć wiele spinek) z grzywką. W odróżnieniu od Nevry jej oczy są jasnozielone. Ma, jak na wampira przystało, szpiczaste uszy, w których tkwi kilka (jeśli nie kilkanaście) kolczyków.

Osobowość

Karenn ma bardzo silny charakter. Jest też bardzo popularna w całej Kwaterze Głównej. Widać, że ludzi do niej ciągnie.

Jest znana z tego, że wszystko wie, ponieważ uwielbia szpiegować ludzi. Niestety przez swoją ciekawską naturę często wpada w tarapaty, ale zazwyczaj wychodzi z nich obronną ręką. Zapewne dlatego, że ważniejsi członkowie straży przymykają oko na jej wybryki.

Nierzadko odgrywa rolę psychologa i wie o przykrych wydarzeniach związanych z członkami straży.

Nie można jednak zapominać o złej stronie charakteru młodej wampirzycy (pomijając szpiegowanie strażników i wymykanie się, pomimo że jest to zakazane), dziewczyna, choć doskonale zdaje sobie sprawę z sympatii, jaką okazuje jej Chrome, nie waha się go wykorzystywać.

Reakcje

Relacje

Alajea

Dziewczyny są sobie bardzo bliskie. Często można je spotkać w swoim towarzystwie oraz mają zbliżone poglądy. Karenn doskonale wie o strachu syreny przed wodą i z tego też powodu otacza ją szczególną troską, namawiając do pokonania swoich fobii.

Widać też, że młoda wampirzyca w niestabilnych sytuacjach martwi się o Alajeę (np. w odcinku 14, gdy nie było jej się w miejscu, gdzie pojawili się inni strażnicy, Karenn dopytywała o nią).

Nevra

Jako rodzeństwo okazują się bardzo zgrani. Często ze sobą rozmawiają, a Nevra martwi się o swoją młodszą siostrę oraz stara się bronić ją przed przykrymi konsekwencjami jej zachowań. Pomimo tego, że często ją upomina, wręcz gani, widać jego słabość do wampirzycy.

Chrome

Jak już zostało wyżej wspomniane, młody wilkołak obdarza Karenn swoją sympatią i jak wiemy, bardzo chce jej zaimponować. Niestety wydaje się, że dziewczyna tego nie odwzajemnia i czasem nie waha się go wykorzystywać.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni