FANDOM

Jamon

Opis

Jamon to prawa ręka Miiko. Czuwa przede wszystkim nad bezpieczeństwem Straży Eel. Pomimo barbarzyńskiego wyglądu jest bardzo miły i nigdy nie skrzywdziłby słabszego od siebie.
Jest wegetarianinem.
W 18 odcinku opowiada Colaii historię z czasów, gdy był jeszcze najemnikiem. Jamon miał chronić córkę "pana" (prawdopodobnie człowieka, który zlecił misję) przed golemami. Jednego związał i oderwał mu głowę, jednak ich ilość była zbyt wielka, więc zaczął uciekać z dziewczyną na rękach. Utknęli w wodzie i musieli czekać wiele nocy. Trzy noce później dziewczyna była osłabiona, bo nic przez ten czas nie jadła i była mokra. Jamon musiał walczyć z golemami, by ją ratować, jednak wiedział, że nie jest wystarczająco silny, by ich pokonać. Dziewczyna to rozumiała i ostatecznie poświęciła się by ocalić mu życie. Ogr zawalił misję ale nigdy tego nie zapomniał.

Wygląd

Jamon, jak na ogra przystało, jest bardzo dobrze zbudowany i silny fizycznie. Ma czerwone włosy, pasmem nachodzące na czoło i jasnoniebieskie oczy. Z ust wystają mu dwa, pnące się w górę kły. Jamon jest ciemnoskóry, nosi lekką zbroję, która odkrywa klatkę piersiową i ramiona. Dodatkowo jego strój uzupełniają niebieskie ozdoby. Często widzi się go z jego niebezpiecznie wyglądającą bronią. Potrafi robić słodkie oczka.

Osobowość

Jest wrażliwy, szczególnie na ból innych. Jego wypowiedzi na temat tego, że broń jest niebezpieczna i trzeba jej rozsądnie używać oraz wola, by nikogo nie krzywdzić, wskazują na to, że jest pacyfistą. Jamon jest także wegetarianinem, czego dowiadujemy się, gdy złości się na nas za przyniesienie mu faszerowanych mięsem ziemniaków. Jamon lubi, gdy inni się go boją i często celowo wzbudza strach. Nie jest świadomy swojej siły, przez co kiedyś skrzywdził Kero, od tamtej pory nie rozmawiają.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Keroshane

Obecnie jest skłócony z Kero.

Mery

Ma świetny kontakt z Merym, często się razem bawią.

Colaia

Nawiązał z nią dobry kontakt. Opowiedział jej tragiczną historię ze swojego życia.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomy (Lance)TinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni