FANDOM

Opis

Huang Hua Ren-Fenghuang jest bardzo szanowana i podziwiana przez mieszkańców Eldaryi dzięki jej znamienitemu przodkowi. Wciąż jednak jest prostą i dociekliwą młodą kobietą, która żyje pełnią życia, pomimo jej odpowiedzialności i zobowiązań. Jako przywódca swojego klanu i faworytka do tytułu Feniksa, czasami musi wstrzymać swoje ambicje dla swoich ludzi. Ma "zaledwie" 70 lat.

Spotykamy ją w odcinku 11 podczas jej wizyty w Kwaterze Głównej. Zachwyca się ludzką stroną naszej postaci i nalega, byśmy towarzyszyły jej podczas wizyty. W dniu, kiedy Huang Hua wyjeżdża, udajemy się wraz z nią do bramy. Wtedy też dowiadujemy się, że widzi ona, jak aury innych jaśnieją przy kimś, kto jest dla nich ważny. Na pożegnanie mówi, że widzi wokół Gardienne wiele jaśniejących aur.
Pojawia się ponownie w 15 odcinku, by nadzorować działania Straży.

Wygląd

Huang Hua ma długie, brązowe włosy, związane z tyłu w kok i spięte elegancką zapinką z pawich piór. Jej oczy również są brązowe, wchodzące lekko w pomarańcz. Jest to druga po Jamonie ciemnoskóra postać w grze oraz pierwsza ciemnoskóra kobieta. Huang Hua jest Fenhuangiem, czyli rasą feniksów, na co wskazuje także jej ubiór w adekwatnej do rasy kolorystyce, czyli czerwieni, pomarańczu i złocie. Cały jej strój jest bogato zdobiony. Dodatkowym elementem jej ubioru są różnorodne motywy piór.

Osobowość

Huang Hua jest bardzo sympatyczna oraz chętna do pomocy, uwielbia dzieci i chętnie spędza z nimi czas. Jest ciekawa nowych wrażeń, dlatego zainteresowała się Gardienne oraz jej światem. Jest ceniona i znana wśród feary, ale nie wywyższa się i zachowuje się przyjaźnie wobec każdego. Pomimo swojego charakteru potrafi być surowa i umie postawić na swoim, o czym dowiadujemy się w odcinku 15.

Huang Hua wierzy w reinkarnację.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Valkyon

Prawdopodobnie chłopak wpadł jej w oko.

Nieznajomy

Zna aurę Nieznajomego/Ashkora, ale nie pamięta, do kogo należy. W 16 odcinku Nieznajomy jej groził.

Miiko

Huang Hua i Miiko przyjaźnią się od dzieciństwa. Mimo to Haung Hua dowiedziawszy się, co Miiko zrobiła Gardienne, postanawia ją nadzorować.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni