FANDOM

Opis

Animation erika

Gardienne (fr. 'Strażniczka') jest główną bohaterką gry Eldarya, a więc oczywiście jest postacią, w którą wciela się gracz. Gracze nazywają ją również Eldaryenne od nazwy gry oraz imieniem Erica, które nadała jej ChiNoMiko wraz ze współpracownikami.

Zanim nasza bohaterka trafiła do Eldaryi, wiodła zwyczajne życie studentki (piąty rok). Prawdopodobnie przeżywała rozterki co do jej kierunku.

Jej wizerunek będzie towarzyszył nam przez całą grę — pomimo tego, że możemy zmieniać jej wygląd, to w czasie rozgrywki i na ilustracjach pozostaje on niezmienny.

W 16 odcinku dowiadujemy się, że jej dziadkowie mieszkali na wsi. Często jeździła do nich wakacje kiedy była mała. Niestety od nagłego konfliktu jej ojca z dziadkami, nie utrzymują już z nimi kontaktu. Nazywali się Lucien i Paulette.

Galeria i Ilustracje

Ciekawostki

  • Gardienne twierdzi, że jest mniejsza od Ykhar, która ma 1,61m wzrostu.
  • Gardienne wspomniała, że na Ziemi przez kilka dni spotykała się z surferem - blondynem z tatuażami, który okazał się strasznym podrywaczem. Gracze podejrzewają, że może chodzić o Dake'a z innej gry Chinomiko - Słodkiego flirtu.
  • W odcinku 13 wspomina swoich ziemskich przyjaciół: Alice, Bena, Elsę i swojego nowego sąsiada Artura.
  • W 18 odcinku przyznaje, że nigdy nie była zakochana.
  • W bibliotece, w zakładce z chowańcami, pokazany jest wzrost chowańców oraz w przybliżeniu wzrost Gardienne. Można z niego wnioskować, że ma trochę ponad 1,60m wzrostu.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLanceLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni