FANDOM

Opis

Służący Huang Hua, ten fenghuang „niskiej rangi” nie jest mniej dumny ze swych korzeni. Spotykamy go w 11 odcinku, gdy razem z Huang Hua przybywa do Kwatery Głównej. Od niej można dowiedzieć się, że „Zif” wykazuje zdolność szybkiej regeneracji, zarówno przy gojeniu się ran, jak i zwyczajnym odzyskiwaniu sił.

Wygląd

Starszy już mężczyzna, o siwych włosach, jasnej cerze i szarych oczach. Nosi on "kozią bródkę" związaną w mały kucyk oraz długie wąsy. Dość długie włosy upina w kok związany wstążką. Ubiera się w strój, w rodzaju niebieskiego kimona ze zwisającymi od ramion żółto-białymi pasami zakończonymi czerwonymi frędzlami oraz przypiętą z boku ozdobą o tych samych kolorach.

Osobowość

Bardzo kulturalny i trochę wyniosły, pokazuje się zawsze jako bardzo wymagający i twardy wobec innych. To go nie powstrzymuje od bycia doradcą z renomą bardzo docenianego przez jemu równych. Okazuje się też nie być tak oschłym, jakiego zgrywa. Ma również swoją wrażliwą stronę.

Reakcje

Relacje

Huang Hua

Zna Huang Hua, odkąd ona się urodziła i traktuje ją jak własną córkę. Odnosi się do niej z wielkim szacunkiem i dba o jej bezpieczeństwo.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLanceLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni