FANDOM

Ezarel

Opis

Ezarel na pierwszy rzut oka to miły i spokojny elf, ale potem dowiadujemy się, że jest dokuczliwy oraz lubi robić innym żarty. Stoi na czele Straży Absyntu. Zna się na alchemii jak nikt inny. Jest strasznym łakomczuchem. Można próbować go przekupić porcją miodu lub słodyczami, nawet jeśli czasami to nie działa.

Wygląd

Ezarel ma długie, niebieskie włosy, związane z tyłu w koński ogon. Jego oczy są zielone, oba te kolory pojawiają się jego ubiorze razem z bielą, czernią i złotem. Ważnym dodatkiem w jego ubiorze jest pas, w którym prawdopodobnie trzyma podstawowe mikstury, które mogą mu się przydać w przypadku zagrożenia.

Osobowość

Ezarel nie słucha niczego oprócz słodkiego dźwięku dobrego żartu. Jest dumny z tego, kim jest i co robi, przez co czasami może wydawać się pyszny dla ludzi, którzy go nie znają. Dostań się w jego łaski, a będzie godnym zaufania przyjacielem (jeśli dasz mu swoją porcję jedzenia). Strażnicy często, a najczęściej Gardienne, są ofiarami jego żartów. Mimo wszystko potrafi być poważny w odpowiednich sytuacjach. Kiedy towarzyszy mu Nevra możesz być pewien, że 90% tego, co mówią to kłamstwa.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Ewelein

Kiedyś był z nią w związku "dla zabawy". Często muszą ze sobą jednak współpracować. Ewelein wydaje się mieć żal do Ezarela, ponieważ sama pokochała go podczas ich związku, jednak Ezarel dowiedziawszy się o tym, natychmiast się wycofał. Mimo wszystko Ewelein postanowiła iść dalej. Ich obecne relacje wydają się normalne.

Nevra i Valkyon

Nevra i Valkyon są przyjaciółmi Ezarela, czasem zwierza im się ze swoich trosk. Muszą ze sobą współpracować, ponieważ są przywódcami straży.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni