FANDOM

Opis

Ewelein była członkiem Straży Absyntu, od odcinka 16 należy do Lśniącej Straży. Jest główną pielęgniarką w Straży Eel. Jej wiedza o medycynie i alchemii jest uznawana wśród jej znajomych za ogromny atut.
Kolekcjonuje antyczne narzędzia medyczne.

W przychodni pracuje wraz z Violine i Maythzem.

Wygląd

Błękitnooka, wysoka elfka o jasnej, szarawej cerze. Jej długie, błękitne włosy zdobi upleciony z przodu warkocz, pod którym przypięty został złoty łańcuszek. Nosi wiele ozdób, typowych dla świata Eldaryi. Końcówki jej uszu zdobią złote kolczyki. Ubrania, które nosi, są w kolorach białym, niebieskim oraz jasnoróżowym, pasującymi do osoby pielęgniarki. Całość ubioru ozdobiona została czerwoną plecionką.

Osobowość

Wydaje się skromna, ale bywa również kłótliwa. Jest osobą nieustępliwą. Nie lubi plotek. Jest wobec siebie bardzo surowa i wymagająca, a wobec swoich pacjentów opiekuńcza. Naprawdę bardzo troszczy się o członków Straży i ludzi poznanych podczas misji. Nie znosi porażek (zwłaszcza jako medyk.) Jest dobrze zorganizowaną osobą we wszystkim poza swoimi sprawami osobistymi. Jest bardzo miła dla Gardienne, lecz w odcinku 16 mówi nam że była zazdrosna, ponieważ Ezarel nas chwalił i ciągle o nas mówił.

Reakcje

Relacje

Ezarel

Była w związku "dla zabawy" z Ezarelem, w którym się zakochała. Niestety bez wzajemności. W 18 odcinku przyznała, że czuje ulgę, że Ezarel jest bezpieczny i zdrowy.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLanceLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni