FANDOM

Ewelein

Opis

Ewelein jest członkiem Straży Absyntu, od odcinka 16 należy do Lśniącej Straży. Jest główną pielęgniarką w Straży Eel. Jej wiedza o medycynie i alchemii jest uznawana wśród jej znajomych za wielki atut. Kolekcjonuje antyczne narzędzia medyczne.

Wygląd

Błękitnooka, wysoka elfka o jasnej, szarawej cerze. Jej długie, błękitne włosy zdobi upleciony z przodu warkocz, pod którym przypięty został złoty łańcuszek. Nosi wiele ozdób, typowych dla świata Eldaryi. Końcówki jej uszu zdobią złote kolczyki. Ubrania, które nosi, są w kolorach białym, niebieskim oraz jasnoróżowym, pasującymi do osoby pielęgniarki. Całość ubioru ozdobiona została czerwoną plecionką.

Osobowość

Wydaje się skromna, ale bywa również kłótliwa. Jest osobą nieustępliwą. Nie lubi plotek. Jest wobec siebie bardzo surowa i wymagająca, ale wobec swoich pacjentów jest opiekuńcza. Naprawdę bardzo troszczy się o członków Straży i ludzi poznanych podczas misji. Nie znosi porażek, zwłaszcza jako medyk. To dobrze zorganizowana osoba we wszystkim poza swoimi sprawami osobistymi.

Reakcje

Relacje

Ezarel

Kiedyś była w związku "dla zabawy" z Ezarelem, w którym się zakochała. Niestety bez wzajemności.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni