FANDOM

Nieodłączną częścią Eldaryi są eventy okolicznościowe które się na niej odbywają.

Lista Eventów Czas Chowaniec Krótki opis

Halloween 2016

19.10.2016 - 2.10.2016

Spadel

Chead

Ciralak

W czasie trwania eventu można było wysłać swojego chowańca do 17 nowych halloweenowych miejsc, zdobyć w nich unikatowy ekwipunek oraz nowych chowańców.
Gwiazdka 2016.png
Gwiazdka 2016
16.12.2016 - 5.01.2017

Pinigin

Danalasm

Okanya

W czasie trwania eventu można było wysłać swojego chowańca do 20 nowych świątecznych miejsc, zdobyć w nich unikatowy ekwipunek oraz nowych chowańców.
Walentynki 2017.png
Walentynki 2017
14.02.2017 - 22.02.2017 Lovigis Podczas eventu można było przyrządzać czekoladki (dziennie 4 sztuki) dla czterech chłopaków - Nevry, Ezarela, Valkyona i na końcu Leiftana. Trzem pierwszym chłopakom można było dać 9 czekoladek, zaś Leiftanowi 5. Za każdą czekoladkę dostawało się fragment stroju. Wyjątek stanowił Leiftan który podarował nam chowańca.
Wielkanoc 2017.png
Wielkanoc 2017
14.04.2017 - 26.04.2017 Jeanylotte Podczas eventu można było podarować czteroliste koniczynki za które otrzymywało się fragmenty stroju. Po zebraniu wszystkich elementów ubrań od YkharJamona i Chrome'a pojawiał się Mery, którego można było obdarować 30 czekoladowymi jajkami. Mery po trzydziestym jaju podarował nam chowańca Jeanylotte. Przez ten czas można było także zdobyć unikatowe wiosenne zielone sakiewki.
Święto Muzyki 2017.png

Święto Muzyki 2017

21.06.2017 - 02.07.2017 Melomantha Podczas eventu musieliśmy wykonywać polecenia Króla Poulpatakinga IV, który obchodził swoje urodziny. Za każdym wykonanym zadaniem dostawaliśmy elementy stroju, ale Król zasypiał, aby obudzić się następnego dnia. Po wykonaniu wszystkich zadań i zagraniu w grę muzyczną na wszystkich stopniach trudność, Poulpataking podarował nam chowańca.

Dodatkowo na Eldaryi organizowane są wydarzenia jednodniowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki