FANDOM

Opis

Strażniczka wód otaczających KG. Jest z natury zimna i małomówna. Z trudnością znosi obecność innych osób. Przez większość czasu pracuje.
Enthraa jest syreną tak samo jak Alajea, ale należy do innego gatunku (jest syreną głębinową). Posiada magiczną moc zwaną oczarowaniem, dzięki której jest w stanie zmanipulować kogoś na krótki okres czasu. Jej chowaniec nazywa się Pathelo.

Prawdopodobnie po raz pierwszy możemy zobaczyć ją w 1 odcinku. To ona wystraszyła naszą postać, wyłaniając się znad tafli wody w więzieniu.
W odcinku 15 została zaatakowana przez Colaię.

Wygląd

Enthraa, mimo że jest syreną, tak jak Alajea, różni się od niej wyglądem, ponieważ jest innego gatunku. Ma znacznie większe płetwy zastępujące uszy niż u jej kuzynki, a także wzór na ogonie i płetwę grzbietową. Enthraa ma turkusowe włosy i oczy. Jej ogon jest fioletowy z turkusowymi zdobieniami. Ma jasną, szarawą skórę. W swoim ręku dzierży czerwony trójząb, a górną część jej ciała pokrywa zdobiona zbroja.

Osobowość

Jest bardzo dumna ze swoich płetw i ogona i uważa, że syreny powinny żyć w wodzie, ale szanuje wybory i pragnienia tych, które postanowiły zamieszkać na lądzie.

Reakcje

Relacje

Valkyon

Nie jest jasne czemu, ale Valkyon ma z nią niewielki spór. Nie wyjaśniono, dlaczego właściwie jej nie lubi.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoniAkire
Inni