FANDOM

Opis

Colaia jest młodszą siostrą Alajei.
Poznajemy ją w odcinku 15, w którym dowiadujemy się, że jest odpowiedzialna za atak na Enthraa'ę.

Wygląd

Gdy spotykamy Colaię, ma ona długie, zmierzwione, fioletowe włosy, później jednak ścina je na krótko, aż przed ramiona. Jej oczy są różowe, choć nie identyczne odcieniem, jak jej siostry Alajei.
Ubiera się w kombinezon w odcieniach niebieskiego z zielonymi i żółtymi dodatkami. Nosi także różowy pas, przy którym ma swoją miksturę, dzięki której zachowuje nogi.
Colaia w postaci syreny ma jasnoniebieski ogon z różowo-żółtymi płetwami.

Osobowość

Nie zdążyliśmy jeszcze dobrze poznać Colaii. Z opowieści Alajei wynika, że była ona w młodości wesołą syreną, bardzo związaną ze swoim domem. Chciała zostać Ana'Me, ponieważ kochała swój dom i nie chciała go opuszczać co roku, by popłynąć do ciepłych, południowych wód.
Gdy spotykamy ją po raz pierwszy, jest bardzo agresywna, przez co straż podejrzewa, że jest zainfekowana kryształem. Później zaczyna powoli się na nas otwierać. Jest bardzo nieśmiała i chowa się za Alajeą, gdy próbujemy z nią porozmawiać.

Reakcje

  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15
  • Odc. 15

Relacje

Alajea

Colaia jest siostrą Alaeji, z którą spotyka się po długiej rozłące. Są sobie bardzo bliskie.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni