FANDOM

Chrome

Opis

Najmłodszy członek Straży Eel, który często płaci za swój brak dojrzałości. Można na nim polegać i chętnie ci pomoże, ale nie zawsze wybiera najprostsze rozwiązania.

W przyszłości chciałby odbyć podróż do krainy głównej bohaterki. Mimo iż należy do Straży Cienia, to jak na swój wiek (15 lat) jest uzdolnionym alchemikiem. Podobnie jak jego matka, ma problemy z trawieniem w bezksiężycowe noce.

Wygląd

Chrome ma czarne włosy z czerwonymi końcówkami oraz złote oczy. Jego głowę zdobią wilcze uszy, nie jest jednak Brownie, lecz wilkołakiem, dlatego też ma również wilczy ogon. Włosy spina w krótki kucyk. Nosi fioletowy strój z futrem w panterkę i złotymi zdobieniami.

Osobowość

Chrome, jako najmłodszy z całej straży jest jeszcze trochę niedojrzały i często wpada w tarapaty. Bardzo lubi dokładnie rozejrzeć się po okolicy, przez co Gardienne sugeruje, że pasowałyby do niego misje zwiadowcze. Bywa czasem złośliwy, szczególnie w stosunku do Alajei, oraz łatwo daje się manipulować Karenn, w której wyraźnie się podkochuje. Jeśli jest obeznany w jakimś temacie, jest w stanie pocieszyć daną osobę.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Karenn

Jest w niej zakochany.

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoWyroczniaYkharYvoni
Inni