FANDOM

Chrome

Opis

Najmłodszy członek Straży Eel, który często płaci za swój brak dojrzałości. Można na nim polegać i chętnie ci pomoże, ale nie zawsze wybiera najprostsze rozwiązania.

W przyszłości chciałby odbyć podróż do świata głównej bohaterki. Mimo iż należy do Straży Cienia, to jak na swój wiek (15 lat) jest uzdolnionym alchemikiem. Podobnie jak jego matka, ma problemy z trawieniem w bezksiężycowe noce.

Wygląd

Chrome ma długie czarne włosy z czerwonymi końcówkami, które spina w kucyk oraz pomarańczowo-złote oczy. Jego głowę zdobią wilcze uszy, nie jest jednak Brownie, lecz wilkołakiem, dlatego też ma również wilczy ogon. Nosi fioletowy strój z futrem w panterkę i złotymi zdobieniami.

Osobowość

Chrome, jako najmłodszy z całej straży jest jeszcze trochę niedojrzały i często wpada w tarapaty. Bardzo lubi dokładnie rozejrzeć się po okolicy, przez co Gardienne sugeruje, że pasowałyby do niego misje zwiadowcze. Szybko się denerwuje i bywa czasem złośliwy, szczególnie w stosunku do Alajei. Łatwo daje się manipulować Karenn, w której wyraźnie się podkochuje. Jeśli jest obeznany w jakimś temacie, jest w stanie pocieszyć daną osobę.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Chrome bardzo lubi naszą postać. Chłopak często ją pociesza i rozwesela (np. organizując dla niej imprezę-niespodziankę w 13 odcinku). Choć nieraz dochodzi między nimi do małych kłótni, to przyjaźnią się i są ze sobą dość blisko.

Karenn

Jest w niej zakochany (bez wzajemności).

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni