FANDOM

Chrome

Opis

Najmłodszy członek Straży Eel, który często płaci za swój brak dojrzałości. Można na nim polegać i chętnie ci pomoże, ale nie zawsze wybiera najprostsze rozwiązania.

W przyszłości chciałby odbyć podróż do świata głównej bohaterki. Mimo iż należy do Straży Cienia, to jak na swój wiek (15 lat) jest uzdolnionym alchemikiem. Jesteśmy świadkami jego umiejętności alchemicznych, jak w 7 odcinku przyrządza eliksir zamiany w syrenę, i kiedy w pierwszym spin-offie stworzył nowy przepis na eliksir, który zamienił go na parę godzin w dorosłego i zwiększył masę mięśniową. W spin-offie Efekt Monchona odbywa powtórnie test na strażnika i trafia do Straży Absyntu.

Podobnie jak jego matka, ma problemy z trawieniem w bezksiężycowe noce.

W 17 odcinku okazało się że pomaga Nieznajomemu.

W 18 odcinku dowiadujemy się iż chłopak zamierza pomścić swoich rodziców.

W 20 odcinku dowiadujemy się że jego znakiem zodiaku jest baran i możliwości wywołania uczulenia przez srebro.

Wygląd

Chrome ma średniej długości czarne włosy z czerwonymi końcówkami, które spina w kucyk oraz pomarańczowo-złote oczy. Jego głowę zdobią wilcze uszy, nie jest jednak Brownie, lecz wilkołakiem, dlatego też ma również wilczy ogon. Nosi fioletowy strój z futrem i złotymi zdobieniami.

Osobowość

Chrome, jako najmłodszy z całej straży jest jeszcze trochę niedojrzały i często wpada w tarapaty. Bardzo lubi dokładnie penetrować okolice, przez co Gardienne sugeruje, że pasowałyby do niego misje zwiadowcze. Szybko się denerwuje i bywa czasem złośliwy, szczególnie w stosunku do Alajei. Łatwo daje się manipulować Karenn, w której wyraźnie się podkochuje. Jeśli jest obeznany w jakimś temacie, jest w stanie pocieszyć daną osobę.

Reakcje i Ilustracje

  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona
  • Spin-off Efekt Monchona

Relacje

Gardienne

Chrome bardzo lubi naszą postać. Chłopak często ją pociesza i rozwesela (np. organizując dla niej imprezę-niespodziankę w 13 odcinku). Choć nieraz dochodzi między nimi do małych kłótni, to przyjaźnią się i są ze sobą dość blisko.

Karenn

Jest w niej zakochany (bez wzajemności, chociaż Karenn spodobał się Chrome w dorosłej formie). Często daje się jej wykorzystywać. W 18 odcinku chciał jej podarować pierścionek znaleziony podczas sprzątania skał z drogi, jednak Karenn go nie przyjęła.

Alajea

Chłopak niezbyt za nią przepada, jednak jak to mówią "kto się czubi, ten się lubi". Mimo wszystko Chrome martwi się o Alajeę i wydają się być dość blisko, choć często się sprzeczają.

Leiftan

Mają wspólny cel, który ukrywają przed światem. Chrome'owi nie podobają się brutalne metody Leiftana. Silnie zareagował na zamordowanie Anyi, zastanawiał się nawet nad wycofaniem ze współpracy.

Nieznajomy

W 17 odcinku okazało się, że Chrome współpracuje z Nieznajomym.

Mistrz

Z powodu braku dojrzałości, Chrome nie okazywał mu należytego szacunku.

Maskimilien

Chrome próbował się z nim porozumieć w 17 odcinku, niestety bez rezultatów.

Ciekawostka

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMistrzNevraNieznajomy (Lance)TinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni