FANDOM

Opis

Młoda, barczysta kobieta. Ta niezwykła hamadriada wykopała swoje własne drzewo, aby odkrywać świat. Śmiała i odważna, nawet jeśli oznacza to narażenie się na niebezpieczeństwo, nigdy nie waha się stawić czoła zagrożeniu. Spotykamy ją w 14 odcinku, kiedy ratuje nas przed niezidentyfikowanym potworem i chwali nasze uniki.

Jest mistrzynią walki wręcz. Od odcinka 15 trenuje Gardienne w sztukach walki. W 16 odcinku dowiadujemy się, że jest dobra z matematyki i zastępuje nauczyciela w Schronisku pod jego nieobecność.

Wygląd

Skóra Camerii, w przeciwieństwie do Yvoni, jest pokryta ciemną, zdrewniałą korą, co czyni ją drugą, zaraz po Huang Hua, ciemnoskórą kobietą w grze. Jej włosy to splecione zielone pnącza przypominające dredy. Ma pomarańczowe oczy oraz jesienne liście, zamiast uszu. Na piersi nosi zbroje i nie ubiera zbyt wielu ozdób, w przeciwieństwie do większości mieszkańców straży. Na plecach nosi swoje drzewo, dzięki któremu żyje.

Osobowość

Niewiele wiemy jeszcze o Camerii, gdyż dopiero niedawno powróciła ze swojej długiej misji, jednak na pierwszy rzut oka jest bardzo energiczną i pogodną postacią. Jak na członkinię straży Obsydianu przystało, charakteryzuje ją duża siła i umiejętności walki. Wydaje się, że jest silną i pewną siebie osobą. Chętnie także pomaga naszej postaci nauczyć się walczyć.

Reakcje i Ilustracje

Postacie ~ Rozmowy
Mężczyźni
ChromeCryllisEzarelFeng ZifuKeroshaneJamonKarutoLeiftanMistrzMeryNevraNieznajomyValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHuang HuaKarennMiikoNaytiliWyroczniaYkharYvoni
Inni