FANDOM

Cameria

Opis

Młoda, wysportowana kobieta. Ta niezwykła hamadriada wykopała swoje własne drzewo, aby odkrywać świat. Żądna przygód, śmiała i odważna, nawet jeśli oznacza to narażenie się na niebezpieczeństwo, nigdy nie waha się stawić czoła zagrożeniu.

Nevra wspomina ją w odcinku 9, kiedy spotykamy inną hamadriadę.
Poznajemy ją w 14 odcinku, kiedy ratuje nas przed niezidentyfikowanym potworem z mgły i chwali nasze uniki.
Jest mistrzynią walki wręcz. Od odcinka 15 trenuje Gardienne w sztukach walki.
W 16 odcinku dowiadujemy się, że jest dobra z matematyki i zastępuje nauczyciela w Schronisku pod jego nieobecność.

Wygląd

Skóra Camerii, w przeciwieństwie do Yvoni, jest pokryta ciemną, zdrewniałą korą, co czyni ją drugą, zaraz po Huang Hua, ciemnoskórą kobietą w grze. Jej włosy to splecione zielone pnącza przypominające dredy. Ma pomarańczowe oczy oraz jesienne liście, zamiast uszu. Na piersi, ramionach i nogach nosi zbroję i nie ubiera zbyt wielu ozdób, w przeciwieństwie do większości mieszkańców straży. W jej ubiorze przeważa kolor pomarańczowy i granatowy.
Dodatkowo, w wielkim słoju na plecach nosi swoje drzewo, dzięki któremu żyje - takie rozwiązanie pozwala jej podróżować po świecie.

Osobowość

Niewiele wiemy jeszcze o Camerii, gdyż dopiero niedawno powróciła ze swojej długiej misji, jednak na pierwszy rzut oka jest bardzo energiczną i pogodną postacią. Jak na członkinię straży Obsydianu przystało, charakteryzuje ją duża siła i umiejętności walki. Wydaje się, że jest silną i pewną siebie osobą. Chętnie także pomaga naszej postaci nauczyć się walczyć.

Reakcje i Ilustracje

Postacie
Mężczyźni
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni