FANDOM

Alajea

Opis

Alajea to syrena, która zawsze ma przy swoim pasku magiczny napój, dzięki któremu może używać nóg. Należy do Straży Absyntu.

Miała wesołe dzieciństwo do czasu, gdy jej syrenie plemię zostało zaatakowane przez krakena. Uważa, że jej rodzice zginęli na skutek tego ataku. Przez to traumatyczne przeżycie boi się wody, ponieważ widzi w niej krew swoich bliskich. Jej samej udało się uciec. Błąkała się tygodniami po wodach morza, aż dotarła w pobliże K.G., gdzie została znaleziona przez Straż Eel, która zapewniła jej pomoc i przyjęła w swoje szeregi.
W 15 odcinku odnajduje swoją siostrę, Colaię, którą dotychczas uważała za zmarłą.

Wygląd

Alajea to posiadaczka jasnoniebieskich włosów z turkusowymi końcówkami. Czesze się w dwa koki po bokach. Na jej ciele wciąż są widoczne syrenie aspekty ciała, takie jak np. łuski. Jej oczy są różowe z żółto-niebieskimi refleksami, używa niebieskiej szminki. Ma opaloną skórę i duży, odkryty biust. Ubiera się na niebiesko z dodatkiem żółtego. U pasa ma przyczepiony napój, dzięki któremu może zachować swoje nogi.

Osobowość

Z natury jest miła i dosyć roztargniona. Jak się okazuje, jest również nieco dwulicowa. Kiedy jednak już nam zaufa, możemy odkryć w niej dobrą przyjaciółkę. Ponieważ jest nieco niezdarna i przez to zdarzyło jej się skrzywdzić chowańce, nie może mieć własnego. Mimo tego bardzo je uwielbia, dlatego często przy nich pomaga. Ma wyrzuty sumienia z powodu zostawienia swojej siostry przed laty, ale teraz, kiedy już są razem, robi wszystko, by zbliżyły się do siebie.

Reakcje i ilustracje

Relacje

Karenn

Są najlepszymi przyjaciółkami. O tym, co wydarzyło się w jej przeszłości Alajea opowiedziała tylko jej. Często spędzają razem czas i rozumieją się bez słów.

Chrome

Często się kłócą i dokuczają sobie. Wygląda jednak na to, że Chrome mimo wszystko troszczy się o Alajeę.

Colaia

Colaia jest siostrą Alajei. Dopiero niedawno poznały się na nowo. Colaia jest nieśmiała, ale Alajea stara się z całych sił socjalizować ją ze swoimi przyjaciółmi.

Nevra

Uważa go za przystojnego, jednak nie chce się z nim wiązać. Odnosi wrażenie, że jest osobą, z którą nie da się stworzyć stałego związku.

Sonze

Chłopak, który wpadł jej w oko.

Sylane

Postać, która początkowo miała się pojawić w grze jako avatar jednej z adminek. Ostatecznie nie została wprowadzona do gry. Zamiast niej mamy Alajeę.

Postacie
Mężczyźni
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMiikoNaytiliWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni